Diskuze
Jančura: Platit Flixbusu 30 procent? Radši napodobím boj proti švédské přesile
Děkujeme za pochopení.
Pri tomto rozhovore ma napadla jedna židovská múdrosť:
Ak sú v ulici, kde býva žid, 2 podobné obchody s podobnými sortimentom a podobnými cenami, u ktorého bude nakupovať?
U oboch viac-menej rovnako. Pretože mu ide o to, aby prežili oba obchody. Len vtedy totiž konkurencia udrží dobré ceny.
Nejsem proti konkurenci, ale pokud se někdo tváří, že něco dělá, měl by to dělat on a ne někdo, kdo je jen podle něj nabarvenej ... to vám pak v případě problému domnělá firma řekne, že se máte obrátit na franšízanta, který je zcela jiný ekonomický subjekt - ovšem prachy, ty jim nesmrdí ... :-( Jančurovi držím palce.
M. Mikulec
Tomu říkám německá kolonizace na postupu. Také fandím Radimovi, jezdím s ním do Británie.
M. Půbal
Další německým státem dotovaný "podnikatel", hurá. Až u nás zlikviduje konkurenci, zavede "pořádek", jako u nich v Německu.
Kolik Flixbus dostává od německého státu? Jančura v roce 2016 dostal od českého státu 51 milionů na autobusy a 57 milionů na vlaky.
Tož tak
Soudruh Jančura stejně zlikvidoval Asianu. Teď se mu to jenom vrací z opačné strany.
R. Morava
Pravda, těch 30% odvádět je fakt sprosťárna. Doporučuji podpořit Student Agency alias Regiojet. Předně proto, že to je vlastník z ČR, ale i proto, aby tu byla konkurence. Pokud je Flixbus zlikviduje, jízdné zase zvýší a nebudou tu průvodkyně ani kultura a zábava při cestování. V každém případě pluralita je větší zábava a pokrok, jinak je to takový ten šedivý komunismus.
J. Novák 835
Vecer v televizi by mel byt Stredula, Zao a Polobotka a meli by vyzyvat soudruhy odborare, at jezdi s Jancurou. Prece nebudeme nase, v pktu vydelane penize, cpat do chrtanu zahranicni firme.
R. Morava
Možná. někdo říká, že měl dotované spoje za 1Kč. Nevím, ale nezapomeňme že musel konkurovat busům silně dotovaným nebo vlastněným státem či městem.
za brněnským vítězstvím nad Švédy byla šikovná lest s posunutím času o hodinu...dokáže to Jančura? :o)
Vzpomínám, jak Jančura likvidoval menší konkurenci a jezdil do Liberce za 1 korunu, tak teď dostává napít ze svého vlastního žlabu.
Pružnost mu naprosto chybí, když zbankrotovala pobočka Eurolines ve Skandinávii, která měla z Prahy jen do Dánska 3 jízdy denně, a Jančura dvě jízdy týdně, tak jsem čekal, jak po tom skočí. Neudělal nic, a po měsíci tam přišel Flixbus
J. Novák 835
Myslím si, že v tomto případě bychom mohli ukázat něco, čemu se říká národní hrdost. Radim Jančura vybudoval svoji firmu od nuly a začal konkurovat státnímu dotovanému přepravci. Díky němu a jemu podobným zmizely špinavé a zaplivané vagony a vlaky jezdí načas. Místo keců o mizerné Evropské unii a madam Merkel, bychom mohli každý ze svého dát několik korun na to, abychom jezdili o málo dráž, ale s českou firmou. Jsem zvědavý, kolik lidí bude takto uvažovat a kolik křiklounů můj názor zkritizuje. Ale tady bychom skutečně něco udělali abychom ukázali, že nejsme jen závistiví zaprdění Čecháčci (Moraváčci) a že neumíme pouze kritizovat. Tak to vidím já, ale svůj názor nikomu nevnucuji