Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Ředitel FlixBusu: RegioJet by neměl být z konkurence překvapený. Ničit ho ale nechceme

Společnost FlixBus, která je konkurencí RegioJetu, začala působit na českém trhu v polovině srpna. Od počátku čelila kritice, jak ze strany konkurence, tak zákazníků. Vadilo jim zpoždění i anglicky mluvící operátoři. Ředitel FlixBusu pro Českou republiku a Slovensko Pavel Prouza v rozhovoru pro Lidovky.cz přiznává, že je potřeba zavést několik změn. Vymazat RegioJet z mapy se prý ale nehodlá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Mikulec

31. 8. 2017 21:01

Budu dál jezdit s Radimem. Jasná věc. Na kolonizátory se vykašlu. Stejně udělají to, co udělaly všecky německé super-hyper markety: ze začátku se podbízejí cenou, a až veškerou konkurenci zabijí, vyšroubují ceny tak, že se nám protočí panenky.

0 0
možnosti

C. Sangrail

31. 8. 2017 14:10

"Hodlat" není zvratné sloveso. Buď něco hodláme udělat, nebo SE něco chystáme udělat.

0 0
možnosti

31. 8. 2017 12:00

Ničit ho nechceme, ... ale bylo by to bezva!

0 0
možnosti

31. 8. 2017 9:44

Prej je to franchising a jednotlivé autobusy patří českým šoférům. Ti se prý zavážou respektovat VŠECHNO podle požadavků FlixBusu.

(doufám, že FlixBus - snad dojčland neboco - bude platit šoférům/majitelům autobusů stejné peníze, jaké platí německejm, neboco)

0 0
možnosti

R. Morava

31. 8. 2017 11:29

No franchising může být výhoda i nevýhoda. V poslední době se v ekonomice ale ujal trend outsourcování se všemi negativními jevy: Nevyrovnaná kvalita, protože RegioJet si svoje zaměstnance může dobře vyškolit a snadněji ovlivňovat a není ani zbytek hrdosti na firmu. Nižší platy zaměstnanců, protože je třeba platit víc podnikatelů.

Na druhé straně má franchising větší flexibilnost...

0 0
možnosti

M. Půbal

31. 8. 2017 9:37

Filckbus 'válcuje konkurenci' v okolních zemích, protože v Německu je přebohatě dotovaný. Chování k zákazníkům = příšernost

0 0
možnosti

R. Morava

31. 8. 2017 11:24

No hlavně aby to pochopili zákazníci, že pokud se společnost nechová dobře a seriozně, je třeba ji ignorovat. Zákazník má být náročný, jinak pokud porazí dumpingová nefér společnost tu kvalitní, za pár let budeme vzpomínat na RegioJet se slzami v očích.

0 0
možnosti

I. Dekyský

31. 8. 2017 8:36

Zatím se nenaučili jezdit včas, někdy nepřijedou vůbec. Pokud někam cestuji, necestuji protože se nudím a nemám co na práci, cestuji protože musím. Tento dopravce, pověstný svojí "spolehlivostí", mě nezajímá ani kdyby jezdil zadarmo a dokonce ani kdyby mi za svezení s ním zaplatil...

0 0
možnosti

31. 8. 2017 8:19

Me je nejakej FlixBus ukradenej. Jestli nekdy zase pojedu autobusem, tak RegioJetem. A je mi uplne jedno, kolik stoji.

0 0
možnosti

P. Boko

31. 8. 2017 7:53

Na malém českém trhu může být vítězem jen jeden. je otázkou, jak dlouho budou schopny dopravci linky dotovat.

0 0
možnosti

31. 8. 2017 7:42

Tihle pánové typu Jančura, Babiš samozřejmě z konkurence překvapení jsou. Proto si to musí pohlídat ve vládě a parlamentu a sypat si z daní nějakou tu dotaci, případně si vytvořit nějaký ten vhodný zákon.

0 0
možnosti

J. Black

31. 8. 2017 7:50

Jakou dotaci si sype Jančura?

0 0
možnosti