Diskuze
Vymazání křížů? Co když je Lidl Bůh, který zkouší víru křesťanů, glosuje expert
Děkujeme za pochopení.
J. Novák 567
Do Peruna, lidi, vy ale máte starosti! Co s nějakými kříži? Amíci je celkem běžně pálí před různými obydlími a vy se z nich po.erete? Vždyť všechna ta náboženství jsou už dávno přežitek, nic jiného. Nebo se snad ještě najde nějaký trubka, který opravdu, ale opravdu věří v nějakého boha? Jo, můj oblíbený je sice Perun, ale stejně v něj nevěřím.
M. Jandáková
Kreativci by měli upozornit osoby, patlající nesmyslné titulky na lidovkách.cz, že kreativa není expertíza: Kreativec není expert!
.
Čím posílila zmíněná "kreativa" důvěru v relevanci informací letáku Lidlu? Ničím. Proč její autor argumentuje tak hloupě - v rozhovoru spojuje důvěru v "pravost" obrazu titulního fota s důvěru v "pravost" inzerovaného zboží (sýrů). Neví už, co mluví. )
M. Jandáková
Žijeme v době vlastní nekulturnosti. Ztráta kulturnosti je velebena coby pokrok. Angažovaná retuš Lidlu má trapnou pointu: důvod.
M. Jandáková
..."Žijeme v úžasné době, kde je důležitější pravost křížů než pravost sýrů. Ptát se, proč Čechům něco vadí, je jako ptát se, proč Francouzům chutná víno."
Co he to "pravost kříže", Nesmysle?
D. Stirský
Na druhou stranu: Buďme rádi za Lidl, Albert, Peny, Kaufland.... Snad přece nechceme, aby se vrátil Pramen, n.p. či Potraviny, s.p. Zrezivělé rolety, chleba ještě nemáme, už nemáme, smetana nepřišla....
V Chorvatsku mají daleko menší hustotu nadnárodních řetězců a chleba tam seženete na každém kroku.
"Lidl stejně jako Lidové noviny významně utvářejí naši kulturu a ovlivňují naše životy. "
Kramar Lidl utvari nasi kulturu. Napred komuniste, potom nasi oligarchove a nakonec Lidl. Co jsme to vlastne za narod?
D. Stirský
Člověk, který zplodí myšlenky "Když se vzruší společnost, často to vypadá jako spontánní jev, jehož hybnost je nezvladatelná a nepředvídatelná. S dostatkem kompetencí však můžete události točit tam, kam potřebujete. Případně se sentiment využít ke svým účelům, vyžaduje to však jistý um.", musí být minimálně zvláštní. Každým článkem na toto téma však Lidovky plní zadání Lidlu. O "problému" se mluví a to Lidl potřebuje. Normálně by si skoro nikdo nějakého chybějícího křížku na obalu nevšiml.
Souhlasím s panem Lepkou pokud jde o jeho názor na tzv. experta a stratéga. Proč se proboha do "obchodní strategie" míchají otázky tohoto typu?