Diskuse k článku: Slavný Ital měl smůlu. Design Favorita diktovaly možnosti českého výrobce světel

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 57
  • Poslední: 9.9.2017 5:36
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
K. Jež 8.9.2017 13:15

Favorit kombi (stříkačka 95) bylo nesmrtelné auto v podstatě opravitelné na koleně.

K. Jež 8.9.2017 13:11

To mají inženýry i u lisů asi.

R. Tesařík 8.9.2017 9:40

Jděte už s tím favoritem do piši.

I. Hil 8.9.2017 10:34

A proč to tedy čtete?

R. Tesařík 8.9.2017 10:49

Proč si myslíte , že jsem to četl?

I. Hil 8.9.2017 10:51

Tak jste grafoman? Že máte potřebu se vyjadřovat k tomu co vás nezajímá?

A. Novák 8.9.2017 9:13

proč tedy v galerii není fotka toho navrženého světlometu?

V. Hamáček 8.9.2017 9:17

http://img.e15.cz/img/11/full/3379750_.jpg

I. Hil 8.9.2017 10:52

Tak to je skoro jedno....

V. Hamáček 8.9.2017 11:13

tak to ani náhodou ... původní skica bylo moderní auto ( něco jako VW Polo ) . Výsledek vypadá jako šlapací ......

P. Toman 8.9.2017 11:49

Automobilový designér Hamáček promluvil. :-D

V. Hamáček 8.9.2017 12:14

V pohodě ... každý si může najít, jaká auta byla uvedena v roce 1988 na trh a ocenit tvůj vkus s Fáčkem, Tomane. Ale rozumím ti. Já kdybych dodnes s Favoritem jezdil, také bych na něj nedal dopustit . :-)

P. Toman 8.9.2017 12:48

No nekecej, tys to zase překroutil. Jaké překvapení... Já vím, že jsi brouk Pytlík, který všemu rozumí ale pro někoho , kdo se více než 25 profesionálně věnuje automobilovému designu, jsi (mírně řečeno) k pousmání. Především tím, jak hodnotíš konečný design ve vztahu k prvotní skicám, kterých vznikly stovky a u kterých není automobiloví designér prakticky ničím vázán. Další skici, které už byly jasně profilovány, se od finální verze moc nelišily (až na ty nešťastné čelní světlomety).

V. Hamáček 8.9.2017 12:56

ty světlomety z toho udělaly legrační auto ... stejně jako kdyby modelka šilhala, ty "profesionále" :-) Favorit byl i na tu dobu komické auto, co se týče vzhledu :-)

A. Novák 8.9.2017 22:39

mám takové podezření, Hamáčku, že jste se narodil v kině...

K. Jež 8.9.2017 13:12

Tak ty užší byly dokonce hnusnější. Dobře, že nebylqa technologie.

V. Hamáček 8.9.2017 13:18

ty užší z toho dělali felicii ... nic víc

V. Grycz 8.9.2017 8:39

Favorit měl jedinou slabinu. Crashtest. Jinak výborné auto. Já měl jeden z posledních karburátorů.

A. Reček 8.9.2017 8:49

To ano, ale tehdy ještě stále se vyrábělo všechno dle naplánované výroby z centra a nebyla tímto schopnost a možnost pružně ve výrobě reagovat na poslední zlepšovací možnosti. Bohužel bylo centrální plánování a tím se snižovala naše konkurence schopnost.

V. Grycz 8.9.2017 8:56

Ano bylo to těžkopádné. Můj Favorit už byl po německou výrobou r.v. 93.

L. Max 8.9.2017 8:56

Kdyz si na Favorita presedlal z zebrinaku, tak urcite!

A byla to takova bomba auto, ze si vsechny automobilky sedly na pr**l!

V. Grycz 8.9.2017 9:36

Ano Volha byla pohodlnější.

L. Max 8.9.2017 10:36

Carevna ano!

M. Dvořák 8.9.2017 7:45

"Slavní italský designér" ???

V. Hamáček 8.9.2017 7:28

Prostě komouši byli vždy na vývoj čehokoli matláci. Resp. nápady tu byly ( chytré hlavy mezi vývojáři a konstruktéry ). Ale organizační a ekonomické schopnosti komoušů dotáhnout nápad do výroby, byly skoro nulové. To co se tu vyrábělo, bylo vždy komické ve srovnání se západem. Auta, co vypadala jako šlapací, pokus o walkman velikosti západního VHS přehrávače, barevné televize s technologií o 20 let pozadu , srandovní hadry vhodné tak na plenární zasedání okresního výboru strany .... na co se člověk podíval, to bylo k smíchu .......

S. Cerman 8.9.2017 8:27

Své schopnosti Hamáčku dnes ukazují kapitalisté při stavbě silnic, a železnic. Měl bys Hamáčku jim poradit. Ty jsi přeci genius. Tak Good Luck!

A. Reček 8.9.2017 8:41

Doporučuju vám zájezd vlastním autem na cestování silnicemi v Rusku, které nejsou spojnicemi krajských (oblastních) měst. Měl by jste i vy jim tam poradit a popřeju vám šťastný návrat. A to nemyslím na oblast Uralu a Sibiře!

V. Braun 8.9.2017 9:17

Ono stačí Bělorusko nedleko hranic s EU. Cestoval jsem tam týden autem a byl jsem naklepaný jak řízek.

A. Reček 8.9.2017 9:31

Já jsem to do Karélie, na sever od Petrohradu zkrátil cestu přes Polsko, Litvu a Lotyšsko. Nezapomenutelné rovněž.

P. Balcar 8.9.2017 8:42

Problém, o kterém mluvíte je stavební dozor investora. V tom je to stejné jako za socialismu: kde chyběl, tam bylo zaděláno na průšvih.



Najdete na Lidovky.cz