Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Favorit byla ‚mission Impossible‘, říká jeho stvořitel. Chyby se stát nesměly

Otec a syn Hrdličkové, to jsou představitelé dvou generací špičkových inženýrů v českém autoprůmyslu. Jeden jej probudil, druhý se stará o to, aby motor české ekonomiky nevyhasl. Obrazně i doslova. Petr Hrdlička je otcem Škody Favorit, jeho syn Martin dnes ve Škodovce šéfuje vývoji motorů a podvozkových skupin. Spolu v rozhovoru pro magazín Index LN podávají jasný výklad toho, jakou změnou automobilový svět za posledních třicet let prošel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Sluka

11. 9. 2017 8:36

Nejhorší auto, které jsem vlastnil a v kterém jsem jezdil! Bez jakékoliv diskuze!

0 0
možnosti

11. 9. 2017 14:54

Tak já měl Formana už po faceliftu, takže některé problémy už byly odstraněné, například už ve výrobě vystříkali dutiny. Rezlo to alei tak, nejvíce zadní dveře a kolem předního okna. Další problémy samozřejmě také zůstaly, jako časem kapající benzinová hadička tak, šikovně, že benzin stékal po celém motoru. Proti 105 se kterou jsem jezdil před tím to ovšem byl pokrok, alespoň co do prostornosti určitě.

0 0
možnosti

11. 9. 2017 7:52

...museli si dát socialistický závazek...zázrak, že vůbec nějaké auto vzniklo, v takových podmínkách.

0 0
možnosti