Diskuze
Ojeté diesely na Západě nikdo nechce. Brzy se objeví v nabídce českých autobazarů
Děkujeme za pochopení.
Zalezi na tom kde. V Australii se ojete diesely prodavaji daleko lepe nez benzinova auta. Nehlede k tomu ze jsou daleko drazsi.
P. Syrový
Aspoň bude na výběr v těch autobazarech, přijde mi, že to tam dost pokulhává poslední dobou..
V. Kotas
Ojetiny se sem vozí od sametu ( nejdříve i 20leté, ČR se stala šrotištěm ). Když to dnes budou 3 - 5letédvoulitry, tak by měly být levnější, než ty nové litrové turbo tříhrnky.
J. Moravec 996
Mam ojete elektricke auto a muzu jezdit po cele CR a do zahranici take bez problemu. Koupil jsem za cenu ktera nijak neprekracuje predstavy o rozumne cene. Muj stary naftak jen stoji a pouzivam jen kdyz potrebuji tahnout vozik, protoze elektroauta zatim nesmeji tahat naklad. Vyjimka je Tesla. Dobijim doma nocnim proudem a jezdim za 30 Kc/100 km. K tomu tichoucko, zadne klepani, zadne razeni, jen dopredu/dozadu. Svezeni jako v aute o dve tridy vyssi a drazsi. Elektrina je uz dnes lepsi. Vyjma nejake polykace km kteri jezdi 500 km a vic denne.
V. Václav 053
elektrické auto je jenom přibližovadlo, víte, spousta lidí má názor na auta jiný, například takový, že je auto jako takové baví a musí JET a o tom není elektromobil.
P. Harabaska
Použité šatstvo do střední Afriky, ojeté diesely z Německa do Česka. Ostatně co jiného je pro ně Česká republika než Müllabladeplatz - skládka. Česko za odpad Německu dobře zaplatí. Pro ten případ Němci vymysleli výraz Wertstoff - doslovně cenný materiál.
J. Moravec 996
Ty ojetiny do CR vozi Cesi a zadny Nemci. Oni je tam prodavaji a kdyz to nekdo koupi, tak uz s tim nemaji nic spolecneho. Vy si porad namlouvate, ze Nemci kazdou minutu mysli jak by Cechy poskodili. Pritom jim je Cesko u zadnice.
Blbost byla, kdyz se do maly aut jako fabie a spol zacaly montovat naftaky. Stejna blbost je, aby se diesely zakazaly a lidi jezdici dalnici a desitky tisic za rok na benzin. Otazka spis je, kdo ten diesel po evrope tak masove rozsiril, ze pomalu kazdy chtel diesel, i kdyby tim jezdil jen v miniaute po meste.
Diesel nemusel nikdo rozšiřovat. Tento motor má vyšší účinnost než benzinový, zvláště ve spojení s přeplňováním. Z toho vyplývá nižší spotřeba a nižší náklady, což je hledisko velmi významné, vezmeme-li v potaz brutální zdanění paliv (spotřební daň + DPH)
Motorová nafta je proti benzínu daňově zvýhodněná. I to jedna z příčin takové obliby dieselů. A stanovení daňové sazby je přece na politicích, nebo ne?
S12t67a57n57i11s54l55a69v 59T36o55m77á91š
Kdyby chtěli omezit emise, tak by zdanili pohonné hmoty o 1000 procent a vybranými penězi podpořili veřejnou dopravu. Ale to by zase zuřili v automobilkách.
J. Lepka
Koukám, cenzor už zase řádí. Nesmí se psát o novinářích nebo o jejich nevzdělanosti?