Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Ojeté diesely na Západě nikdo nechce. Brzy se objeví v nabídce českých autobazarů

Aféra s­ emisemi u naftových motorů mění trh s­ automobily, i ­když jinak, než se původně očekávalo. Zákazníci uvažují racionálně, a kdyby záleželo jen na nich, možná by diesely vesele kupovali dál.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

16. 10. 2017 7:27

Zalezi na tom kde. V Australii se ojete diesely prodavaji daleko lepe nez benzinova auta. Nehlede k tomu ze jsou daleko drazsi.

0 0
možnosti

P. Syrový

8. 10. 2017 18:15

Aspoň bude na výběr v těch autobazarech, přijde mi, že to tam dost pokulhává poslední dobou..

0 0
možnosti

P. Svobodný

7. 10. 2017 20:11

Ale trh to neví. Ceny nijak neklesají.

0 0
možnosti

V. Kotas

5. 10. 2017 12:35

Ojetiny se sem vozí od sametu ( nejdříve i 20leté, ČR se stala šrotištěm ). Když to dnes budou 3 - 5letédvoulitry, tak by měly být levnější, než ty nové litrové turbo tříhrnky.

0 0
možnosti

J. Moravec 996

5. 10. 2017 12:27

Mam ojete elektricke auto a muzu jezdit po cele CR a do zahranici take bez problemu. Koupil jsem za cenu ktera nijak neprekracuje predstavy o rozumne cene. Muj stary naftak jen stoji a pouzivam jen kdyz potrebuji tahnout vozik, protoze elektroauta zatim nesmeji tahat naklad. Vyjimka je Tesla. Dobijim doma nocnim proudem a jezdim za 30 Kc/100 km. K tomu tichoucko, zadne klepani, zadne razeni, jen dopredu/dozadu. Svezeni jako v aute o dve tridy vyssi a drazsi. Elektrina je uz dnes lepsi. Vyjma nejake polykace km kteri jezdi 500 km a vic denne.

0 0
možnosti

V. Václav 053

5. 10. 2017 12:54

elektrické auto je jenom přibližovadlo, víte, spousta lidí má názor na auta jiný, například takový, že je auto jako takové baví a musí JET a o tom není elektromobil.

0 0
možnosti

P. Harabaska

5. 10. 2017 11:49

Použité šatstvo do střední Afriky, ojeté diesely z Německa do Česka. Ostatně co jiného je pro ně Česká republika než Müllabladeplatz - skládka. Česko za odpad Německu dobře zaplatí. Pro ten případ Němci vymysleli výraz Wertstoff - doslovně cenný materiál.

0 0
možnosti

J. Moravec 996

5. 10. 2017 13:30

Ty ojetiny do CR vozi Cesi a zadny Nemci. Oni je tam prodavaji a kdyz to nekdo koupi, tak uz s tim nemaji nic spolecneho. Vy si porad namlouvate, ze Nemci kazdou minutu mysli jak by Cechy poskodili. Pritom jim je Cesko u zadnice.

0 0
možnosti

5. 10. 2017 11:26

Blbost byla, kdyz se do maly aut jako fabie a spol zacaly montovat naftaky. Stejna blbost je, aby se diesely zakazaly a lidi jezdici dalnici a desitky tisic za rok na benzin. Otazka spis je, kdo ten diesel po evrope tak masove rozsiril, ze pomalu kazdy chtel diesel, i kdyby tim jezdil jen v miniaute po meste.

0 0
možnosti

5. 10. 2017 11:34

Diesel nemusel nikdo rozšiřovat. Tento motor má vyšší účinnost než benzinový, zvláště ve spojení s přeplňováním. Z toho vyplývá nižší spotřeba a nižší náklady, což je hledisko velmi významné, vezmeme-li v potaz brutální zdanění paliv (spotřební daň + DPH)

0 0
možnosti

5. 10. 2017 11:06

Motorová nafta je proti benzínu daňově zvýhodněná. I to jedna z příčin takové obliby dieselů. A stanovení daňové sazby je přece na politicích, nebo ne?

0 0
možnosti

Kdyby chtěli omezit emise, tak by zdanili pohonné hmoty o 1000 procent a vybranými penězi podpořili veřejnou dopravu. Ale to by zase zuřili v automobilkách.

0 0
možnosti

J. Lepka

5. 10. 2017 10:26

Koukám, cenzor už zase řádí. Nesmí se psát o novinářích nebo o jejich nevzdělanosti?

0 0
možnosti