Diskuze
Volkswagen chce více odlišit jednotlivé značky. Jak to ovlivní českou Škodu?
Děkujeme za pochopení.
D. Fajt
Že by šéfové VW chtěli zničit slepici jménem Škoda, aby jím přestala snášet zlatá vejce??? No to snad ne!!! Auto na úrovni VW či Audi , vyrobené za minimální Německou mzdu a oni by to chtěli zničit??? Nejsou už ti Němci všichni tak trochu pošahaní? Seat byl dlouho hluboko ztrátový a nedělali s ním nic. Teď když dali dva modely dělat Čechům, tak už jsou konečně u Seatů v plusu.
Proč si válkou do země zadupani Němci koupili Škodovku a proč tomu není naopak? Válku jsme přestali s průmyslem prakticky nedotčeným. To, že jsou evidentně schopnější není jejich chyba, ale naše hloupost. Tak buďme hezky zticha a rádi, že Škoda funguje tak, jak funguje.
Ano, ale vsak to vite, doma si poradit neumime, ale vsem radit okolo, na to jsou hlavne cechacci mistri!
Skoda je jedna z mnoha znacek koncernu VW a oni si udelaji to, o cem se oni rozhodnou. :)
Nebýt Němců, tak dnes Škodovka vyráběla leda koloběžky. A nebýt bolševických experimentů, nemuselo to tak být. Stěžovat si můžeme na lampárně.
K. Kořinek
A kdo těm německým lemplům bude vytvářet zisk, když Škoda bude vyrábět žebřiňáky ?
Podle VW jednoduché řešení - Audi bude dělat sporťáky, SEAT třeba auta pro taxislužbu, Škoda trabanty pro chudinu a VW vylepší svůj podvodný dieslový software, aby se jen tak snadno nedal odhalit. A přitom je to jen projev bezbřehé nadutosti bossů z VW - nísto aby byli rádi, že se daří podřízeným značkám, ze kterých jim na dividendách dohromady tečou takové prachy, že je jejich firma sama nevydělá, tak jim hážou klacky pod nohy. Pravda, Audině tolik ne, to by doma v reichu nerozchodili.