Diskuze
Nejrychlejší vlakové spojení z Berlína do Vídně? Vyhnout se českým kolejím
Děkujeme za pochopení.
A hlavně, že vykutálené firmy ulévají těžké peníze do daňových rájů. Když si stát neumí vybrat daně, jak chce dohánět vyspělejší země?
J. Zahradníček
Tak hlavně bylo špatné rozhodnutí vést rychlostní koridor Praha - Brno vrchem, přes Kolín, Pardubice, Českou Třebovou. Nejpomalejší úsek trati, kde vlaky jedou cca 20 minut jen 50 - 70 km/h je mezi Blanskem a Brnem, územím Moravského Krasu, kde jsou tunely a je to fakt pomalé. Zde se vlaky hodně zdrží. Kdyby se v 90.letech zvolila spodní varianta, přes Havlíčkův Brod a Žďár, tak je to určitě rychlejší...
V té době rozhodovala ODS. Severní varianta byla levnější. Společná trasa do Ostravy.
Do Brna se bude jezdit přes Přerov. Přerov - Brno 200 km/hod.
C. Sangrail
Nemluvě o tom, že ICE jsou nejen nejrychlejší vlaky ve střední Evropě, ale i nejpohodlnější. Týká se to sedadel, prostoru, rozdílu mezi 2. a 1. třídou, toalet, jídelních vozů, použitých materiálů atd.
S. Vor
zajímalo jak si vedou v Německu a v Rakousku s dopravními nehodami na přejezdech a v počtu usmrcených zoufalců na kolejích...pak se nedivte,když každou chvíli rychlík stojí kvůli mimořádným událostem a s nějakou přibližnou dochvilností v jízdním řádu si taky nikdo tady moc hlavu neláme.:-)))))))))
J. Moravec 996
V Nemecku a Rakousku je podstatne mene zeleznicnich prejezdu kde se krizi zeleznice/automobil. Vetsina byla postavena mimourovnove. Komunisticky blbci nikdy nepocitali s individualni automobilovou dopravou a budovali prejezdy, ktere jsou dodnes nebezpecne. Jedte do zapadni Evropy a tam moc prejezdu neuvidite.
Některá doprava se rozvojovým státům s nedostatečnou infrastrukturou prostě vyhýbá.
Když se podíváme na úroveň našeho školství tak se obávám, že obdobně se nám začnou vyhýbat zahraniční investice, kterým vyjma robotárny v montovnách nebudeme schopni zajistit kvalifikovanou technickou práci.
S80t81a35n13i45s29l28a60v 46T51o80m55á79š
Zakopaný pes: Rakušané jednali s ministrem Ťokem o obnovení Vindobony Berlin-Praha přes České Velenice - Gmünd - Vídeň, dozvěděli se, že česká hranice je pevná a žádné vlaky přes ní jezdit nebudou
http://rozhledy2010.blogspot.cz/2010/12/historie-zivota-na-kolejich-25.html
Žijete v bludech. Vindobonu nechtějí Deutsche Bahn. Podobně zařízly Západní Expres (Praha - Paris)
J. Lepka
Můj děda byl ajznboňák od roku 1916 do roku 1948 jediný chvalozpěv byl: Dráha je špinavej podnik. Proč asi ?