Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nejrychlejší vlakové spojení z Berlína do Vídně? Vyhnout se českým kolejím

Cestujícím na trase Berlín - Vídeň se vyplatí vyhnout českým kolejím. A to doslova velkým obloukem. Podle nového jízdního řádu Deutsche Bahn je rychlejší spojení přes Norimberk, i když cestující musí urazit o zhruba 200 kilometru více. V cíli i tak budou o 30 minut dříve.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DG

D. Grundel

18. 10. 2017 21:17

Nasi dopravni prioritou je Ovaruv kanal.

0 0
možnosti
LR

18. 10. 2017 21:16

A hlavně, že vykutálené firmy ulévají těžké peníze do daňových rájů. Když si stát neumí vybrat daně, jak chce dohánět vyspělejší země?

0 0
možnosti
JZ

J. Zahradníček

18. 10. 2017 21:04

Tak hlavně bylo špatné rozhodnutí vést rychlostní koridor Praha - Brno vrchem, přes Kolín, Pardubice, Českou Třebovou. Nejpomalejší úsek trati, kde vlaky jedou cca 20 minut jen 50 - 70 km/h je mezi Blanskem a Brnem, územím Moravského Krasu, kde jsou tunely a je to fakt pomalé. Zde se vlaky hodně zdrží. Kdyby se v 90.letech zvolila spodní varianta, přes Havlíčkův Brod a Žďár, tak je to určitě rychlejší...

0 0
možnosti
AT

18. 10. 2017 22:32

V té době rozhodovala ODS. Severní varianta byla levnější. Společná trasa do Ostravy.

Do Brna se bude jezdit přes Přerov. Přerov - Brno 200 km/hod.

0 0
možnosti
CS

C. Sangrail

18. 10. 2017 20:51

Nemluvě o tom, že ICE jsou nejen nejrychlejší vlaky ve střední Evropě, ale i nejpohodlnější. Týká se to sedadel, prostoru, rozdílu mezi 2. a 1. třídou, toalet, jídelních vozů, použitých materiálů atd.

0 0
možnosti
SV

S. Vor

18. 10. 2017 20:46

zajímalo jak si vedou v Německu a v Rakousku s dopravními nehodami na přejezdech a v počtu usmrcených zoufalců na kolejích...pak se nedivte,když každou chvíli rychlík stojí kvůli mimořádným událostem a s nějakou přibližnou dochvilností v jízdním řádu si taky nikdo tady moc hlavu neláme.:-)))))))))

0 0
možnosti
JM

J. Moravec 996

18. 10. 2017 22:19

V Nemecku a Rakousku je podstatne mene zeleznicnich prejezdu kde se krizi zeleznice/automobil. Vetsina byla postavena mimourovnove. Komunisticky blbci nikdy nepocitali s individualni automobilovou dopravou a budovali prejezdy, ktere jsou dodnes nebezpecne. Jedte do zapadni Evropy a tam moc prejezdu neuvidite.

0 0
možnosti

18. 10. 2017 20:41

Nojo, ICE, letadlo na kolejích....<3

0 0
možnosti
PB

P. Bárta 150

18. 10. 2017 20:35

No hlavne zda to cetl Ťok

0 0
možnosti
PP

18. 10. 2017 20:34

Některá doprava se rozvojovým státům s nedostatečnou infrastrukturou prostě vyhýbá.

Když se podíváme na úroveň našeho školství tak se obávám, že obdobně se nám začnou vyhýbat zahraniční investice, kterým vyjma robotárny v montovnách nebudeme schopni zajistit kvalifikovanou technickou práci.

0 0
možnosti
DG

D. Grundel

18. 10. 2017 21:18

K cemu potrebujete na manipulacni profese vzdelani?

0 0
možnosti
ST

Zakopaný pes: Rakušané jednali s ministrem Ťokem o obnovení Vindobony Berlin-Praha přes České Velenice - Gmünd - Vídeň, dozvěděli se, že česká hranice je pevná a žádné vlaky přes ní jezdit nebudou

http://rozhledy2010.blogspot.cz/2010/12/historie-zivota-na-kolejich-25.html

0 0
možnosti
AT

18. 10. 2017 22:35

Žijete v bludech. Vindobonu nechtějí Deutsche Bahn. Podobně zařízly Západní Expres (Praha - Paris)

0 0
možnosti
JL

J. Lepka

18. 10. 2017 19:53

Můj děda byl ajznboňák od roku 1916 do roku 1948 jediný chvalozpěv byl: Dráha je špinavej podnik. Proč asi ?

0 0
možnosti
MJ

M. Jech

18. 10. 2017 20:32

Protože topili uhlím?

0 0
možnosti