Diskuse k článku: Kamionové peklo kolem Prahy může nastat už v zimě. Projekt je hotový

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 37
  • Poslední: 7.11.2017 10:02
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Z. Vrba 5.11.2017 6:41

Stejně by to bylo bohužel jen na týden smogu. Mám za barákem největší parkoviště kamionů v republice (Odbočka z D8 na okruh, či spíše prodlouženou R10, průjezd max 20km/h, jinak se kamion převrátí z viaduktu) a trošku mě se.re, že nemám na kom nárokovat újmu na tom, že tu budeme o hezkých pár let méně, zbytečně...) Sám jsem auto razantně omezil, ale chce to u všech. Pak se budeme divit, proč jsme si zbytečně dusili vlastní vzduch

J. Šejnoha 2.11.2017 15:56

Teď mě vynadáte, ale Pražskému ovzduší by pomohlo zdanění osobních dieselů a motorové nafty obecně.

Autbusy MHD a veškeré zásobování musí jezdit na CNG, což je technicky vyřešeno již celá desetiletí.

A samozřejmě, kamiony starší 10-ti let pouštět jen do musea !

Vše shora uvedené platí obecně.

Je otázka, proč třeba takoví Zelení řeší většinou naprosté hlouposti jako třeba OZE.

R. Morava 2.11.2017 16:43

Tak nenechte se unést extremisty. Diesely vypouští trochu víc NOx ale mín CO2. To co Vám pravděpodobně vadí jsou pevné částice - saze... Jenomže novější diesel s DPF s tím nemá problémy. Určitým řešením je tedy obnova vozového parku, jak sám píšete. Co se týká CNG máte pravdu, že tam jsou parametry ještě lepší, ale i tak vzniká Cox i NOx. CNG má i svoje negativa, proto nejsou vhodné pro kamiony, ale pravda MHD v Praze už je mohla dávno mít.

OZE mají smysl spolu s elektromobily především v Norsku či Novém Zélandu. U nás nemáme ani tolik hor pro přehrady, ani vítr, ani prostor. Jádro má svoje bezpečnostní problémy. Jinak i baterie elektromobilů nejsou ekologicky zcela dořešené.

Š. Krastovski 2.11.2017 18:13

Nechapu proč nemá policie pravomoc kontrolovat funkčnost filtru pevných částic hlavně ve městech. Některé diesly pro rozjezdu vypouští oblak černého dýmu.

V. Kusý 2.11.2017 15:10

Tak tohle mohl vymyslet jen člen ČSSD. Ty nehody a zácpy jim zvednou preference do nebeských výšin.

J. Florián 2.11.2017 14:22

Já jsem pro všema deseti. Každý vidlák, co má do pr.ele díru, jezdí do práce kam? Do Prahy? Chtěl by aby mu z domova vedla do Prahy dálnice, aby byla zadarmo, aby byla volná 24 hodin a nechce v Praze platit za parkování. Doma má klid, žádnou dopravu, hluk a emise. Je spokojen :-) Tak to na.rat! Když tu chcete vidle pracovat, budete si užívat dalších deset let to, co si v Praze užíváme kvůli vám odjakživa .-D

Š. Krastovski 2.11.2017 15:00

Přesně tak, ať si ty bývalí pražáci teď komutátoři užijou - smradu a hluku :-D

V. Kusý 2.11.2017 15:13

Vida, vidláci jezdí do Prahy do práce kamiony. Co se od pražského Floriána nedozvíme! Pokud Vám ctěný pane unikl smysl článku, máte další pokus, možno i více :-/

A. Nikoloki 2.11.2017 17:43

Každej Pražák, kterej má do p®dele díru, jezdí po písek kam? K nám do Vidlákova. Myslí si, že si může u nás pod oknama jezdit s tunama písku sebraného nám vidlákům a opačným směrem sem vysí®at tuny sajrajtu vydávaného za stavební suť. Chtěl by, aby se písek bral vidlákům, aby si on sám náhodou neponičil svoji milovanou Prahu, a nechce si na to postavit ani obchvat okolo našeho města a jezdí s tím hezky skrz, až zdi domů praskají. Doma má pohodičku, žádnej kravál, žádnej sajrajt, žádné emise z těžby a zavážky. Tak na to na§rat! Když si chce budovat Prahu, tak ať si na ni těží stavební materiály hezky u sebe!

Š. Krastovski 2.11.2017 11:35

Jestli to pomůže k urychlení dostavby okruhu tak ať to klidně udělají-

P. Zlatko 2.11.2017 13:24

a Vy prosim bydlite za carou nebo pred carou ... ? ja pred carou a muzu rict, ze jsem zdesen timto napadem. A nicemu to nepomuze. Jen tomu, ze pristi rok na podzim se na Magistrat Ano ani CSSD nepodivaji

K. Zanaskova 2.11.2017 11:22

praha si oddechne, obce stredoceskeho kraje treba zdechnou.... uz ted vime, ze to bude problem, ale nechame to vyhnit, dle namestka. takhle vypada systemove reseni v podani stavajicich zastupitelu. o nesmyslnych semaforech na magistrale je skoda vubec mluvit. pro hoho to delaji? pro lidi urcite ne.

P. Vaňura 2.11.2017 10:52

Hitler postavil 3800 km dálnic za zlomek doby, kolik si už vyžádaly politické a právní tahanice kolem dobudování pražského okruhu. Dokud magistrát nevyvolá skutečný dopravní kolaps kolem Prahy, okruh se nedostaví nikdy!

P. Zlatko 2.11.2017 13:25

tak to je relativni - tam se neresilo ci je pozemek a jestli to nekomu znici zivot nebo ne ...

V. Kusý 2.11.2017 15:14

Postavil, postavil, ale byl fuj, to naši politici nejsou!!!!

S. Zajíc 2.11.2017 10:46

Peklo nastane, kdyby se raději snažili, aby se obchodovalo a jezdilo se zbožím správně, s praxe se nakládá v Budapešti do Francie, tady se předělají doklady kamiony se nevykládají a jede to do Litvy, stejně tak železo z Třince , Budapešt - Kings Linn /GB/ a zboží skončí v Blansku, štěstí, že už jsem v penzi.......

P. Vaňura 2.11.2017 10:57

Bohužel, Vašemu příspěvku nerozumím, mohl byste to nějak rozvést?

M. Vavřincová 2.11.2017 12:47

To je přeci jasné - zboží nejede z bodu A přímo do bodu B, ale objede asi všechna písmena abecedy, než skončí stejně někde v Y. Železo z Třince jede do Blanska přes Velkou Británii.

S. Zajíc 7.11.2017 10:02

Zdravím, spedice přeprodávají zboží, mění se doklady, faktury, země původu zboží, doklad CMR, který má být neměnný, je řidiči odebrán, vystaven nový s jiným odesilatelem a jiným příjemcem atd., toto vše bylo praxí před vstupem do Shengenu, já například vezl kotníčkové boty jejichž hodnota byla velmi vysoká, ale 1 pár byl fajturačně pouze 0,50 DM /tehdejší marky/ 9,- Kč to nestojí ani plátěnky, takto měnené faktury a doklady byly běžnou praxí na čr.státních hranicích absolutně z 90 % u všech "kamionů", proto ty mnohakilometrové fronty, celní údaje zpracovávala celní správa pro statisktický úřad a následně ČNB stanovila kurzy měn DM,Eur ač ještě platidlem nebylo faktury v něm byly vystavovány, bylo tedy rozhodně vyvezeno mnohem více hodnoty než byly stat, údaje, já například měl zboží tranzitem z Rakouska za 8 milionů Kč, ale faktury byla poze na 700 tisíc atd,, dnes klidně oficielně Euro mohlo činit max. 10,-Kč

V. Getz 2.11.2017 10:14

Jeno mse ptám kudy pojedou ty stovkykamionů do přkeladiště v Uhříněvsi,staví se v Malešicích a uvažuje se o nákladovém nádraž na Žižkově.

P. Zlatko 2.11.2017 13:23

mno, podivejte se na mapu a je jasne, ze kamiony sjedou u Rican nebo Pruhonic a do Uhrinevse se povali tudy. Dale pres Sterboholy pojedou na Malesice .... Je videt, ze jsou to jen pitomci bez mysleni .... Uhrineves dnes a denne trpi kolonou kamionu a osobnich aut proto, ze neni okruh. A jako natlak jim tam magistrat posle stovky dalsich kamionu. To je peklo ....

L. Bystrý 2.11.2017 10:13

Socialismus vyřeší i tento problém, HRAVĚ!

Problém s kamiony, se ŠÍLENOU přepravou ZCELA ZBYTEČNÉHO zboží? To lze vyřešit pár zákony, pár Dekrety prezidenta republiky:

1) Zákaz mezistátní přepravy přes území naší vlasti. Cizí vykořisťovatelé ať si své zbytečné zboží dopravují kudy chtějí; ne přes naši zuboženou vlast.

2) Obnovení plánovaného hospodářství. Dnes je v hospodářství chaos, typický pro kapitalismus a demokracii. Po obnovení našeho osvědčeného plánovaného hospodářství poklesne dnešní DĚSIVÁ úroveň silniční dopravy - během pár měsíců, možná i jen týdnů – na úroveň z roku 1989.

Ano, zbylé nákladní a osobní vozy pak budou moci jezdit i vnitřní Prahou, bez dopadů na zhoršení života choulostivých Pražáků i zdravých venkovanů.

Na shledanou v lepších časech, po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace!

Volte našeho Miloše, pro štěstí našich dětí!

P. Vaňura 2.11.2017 10:56

Pokud to náhodou nevíte, Švýcarsko donutilo zákonem dopravce, aby při tranzitu přes Švýcarsko vozili kamiony na železničních vagonech!

Jinak si myslím, že o dopravě u nás v 80 letech 20 století víte kulový!

P. Pruner 2.11.2017 11:28

Pán je pouze provokatér, nevím zda od přírody anebo někým placený. Reagovat netřeba. Jeho kladem je, že nepatří do klanu místních primitivních sprosťáků, kteří si zde léčí své komplexy.

L. Bystrý 2.11.2017 12:47

Tebe platí pražská lumpenkavárna nebo přímo velvyslanectví USA, odporný trolle „Prunere“?

P. Pruner 2.11.2017 14:00

Žádný grošík nedostávám, ale kdyžtak bych si vybral to americké velvyslanectví. Mám pro USA slabost.

L. Bystrý 2.11.2017 12:45

V tom „slavném“ Švýcarsku jsem byl nucen strávit jistou dobu, vinou Prohraného listopadu. Takže tamní dopravu – na silnicích, železnicích, městskou – znám až moc dobře. Jedním slovem HNUS.

Něco takového do naší západoasijské vlasti NIKDY nepřijde. I kdyby se naše osvobození od EU a NATO, od evropských hodnot, odložilo, o pár let, tak z nás Čechů a Rusů se NIKDY nestanou nějací zaostalí Švýcaři či jiní Evropani.

Co se týče naší dopravy za starých dobrých časů: Očividně o ní nevíte nic Vy, občane Vaňuro. Takže Vám prozradím, že nám stačila JEDINÁ naše typicky skvělá česká dálnice, plus ostatní silnice, díky našemu typicky slovansky socialisticky promyšlenému plánování.

Doprovázel jsem jednou skupinu francouzských odborářů (CGT, přirozeně), jejíž francouzský průvodce dokázal PLNĚ ocenit cílevědomou politiku naší Strany a vlády. Ano, naše tehdejší úroveň silniční dopravy PLNĚ DOSTAČOVALA potřebám našeho národního hospodářství, i potřebám našeho lidu.

Volte ANO, KSČM a našeho Miloše!

P. Pruner 2.11.2017 9:18

Motivaci sice chápu, ale problémy je třeba řešit komplexně. Takto to bude Kocourkov a Praha se zachová jak stát ve státě. Ovšem současně ten stát musí problémy řešit a ne odsouvat.

P. Zlatko 2.11.2017 13:25

Jenze oni 3 roky nic nevyresili ....

M. Bilkova 2.11.2017 13:56

Zatím soudruh Babiš toho se svou firmou( státem) za tři roky moc nepředvedl.



Najdete na Lidovky.cz