Diskuze
Kamionové peklo kolem Prahy může nastat už v zimě. Projekt je hotový
Děkujeme za pochopení.
Z. Vrba
Stejně by to bylo bohužel jen na týden smogu. Mám za barákem největší parkoviště kamionů v republice (Odbočka z D8 na okruh, či spíše prodlouženou R10, průjezd max 20km/h, jinak se kamion převrátí z viaduktu) a trošku mě se.re, že nemám na kom nárokovat újmu na tom, že tu budeme o hezkých pár let méně, zbytečně...) Sám jsem auto razantně omezil, ale chce to u všech. Pak se budeme divit, proč jsme si zbytečně dusili vlastní vzduch
Teď mě vynadáte, ale Pražskému ovzduší by pomohlo zdanění osobních dieselů a motorové nafty obecně.
Autbusy MHD a veškeré zásobování musí jezdit na CNG, což je technicky vyřešeno již celá desetiletí.
A samozřejmě, kamiony starší 10-ti let pouštět jen do musea !
Vše shora uvedené platí obecně.
Je otázka, proč třeba takoví Zelení řeší většinou naprosté hlouposti jako třeba OZE.
R. Morava
Tak nenechte se unést extremisty. Diesely vypouští trochu víc NOx ale mín CO2. To co Vám pravděpodobně vadí jsou pevné částice - saze... Jenomže novější diesel s DPF s tím nemá problémy. Určitým řešením je tedy obnova vozového parku, jak sám píšete. Co se týká CNG máte pravdu, že tam jsou parametry ještě lepší, ale i tak vzniká Cox i NOx. CNG má i svoje negativa, proto nejsou vhodné pro kamiony, ale pravda MHD v Praze už je mohla dávno mít.
OZE mají smysl spolu s elektromobily především v Norsku či Novém Zélandu. U nás nemáme ani tolik hor pro přehrady, ani vítr, ani prostor. Jádro má svoje bezpečnostní problémy. Jinak i baterie elektromobilů nejsou ekologicky zcela dořešené.
Tak tohle mohl vymyslet jen člen ČSSD. Ty nehody a zácpy jim zvednou preference do nebeských výšin.
J. Florián
Já jsem pro všema deseti. Každý vidlák, co má do pr.ele díru, jezdí do práce kam? Do Prahy? Chtěl by aby mu z domova vedla do Prahy dálnice, aby byla zadarmo, aby byla volná 24 hodin a nechce v Praze platit za parkování. Doma má klid, žádnou dopravu, hluk a emise. Je spokojen :-) Tak to na.rat! Když tu chcete vidle pracovat, budete si užívat dalších deset let to, co si v Praze užíváme kvůli vám odjakživa .-D
Š. Krastovski
Přesně tak, ať si ty bývalí pražáci teď komutátoři užijou - smradu a hluku :-D
Š. Krastovski
Jestli to pomůže k urychlení dostavby okruhu tak ať to klidně udělají-
P. Zlatko
a Vy prosim bydlite za carou nebo pred carou ... ? ja pred carou a muzu rict, ze jsem zdesen timto napadem. A nicemu to nepomuze. Jen tomu, ze pristi rok na podzim se na Magistrat Ano ani CSSD nepodivaji
praha si oddechne, obce stredoceskeho kraje treba zdechnou.... uz ted vime, ze to bude problem, ale nechame to vyhnit, dle namestka. takhle vypada systemove reseni v podani stavajicich zastupitelu. o nesmyslnych semaforech na magistrale je skoda vubec mluvit. pro hoho to delaji? pro lidi urcite ne.
Hitler postavil 3800 km dálnic za zlomek doby, kolik si už vyžádaly politické a právní tahanice kolem dobudování pražského okruhu. Dokud magistrát nevyvolá skutečný dopravní kolaps kolem Prahy, okruh se nedostaví nikdy!
P. Zlatko
tak to je relativni - tam se neresilo ci je pozemek a jestli to nekomu znici zivot nebo ne ...
Peklo nastane, kdyby se raději snažili, aby se obchodovalo a jezdilo se zbožím správně, s praxe se nakládá v Budapešti do Francie, tady se předělají doklady kamiony se nevykládají a jede to do Litvy, stejně tak železo z Třince , Budapešt - Kings Linn /GB/ a zboží skončí v Blansku, štěstí, že už jsem v penzi.......
V. Getz
Jeno mse ptám kudy pojedou ty stovkykamionů do přkeladiště v Uhříněvsi,staví se v Malešicích a uvažuje se o nákladovém nádraž na Žižkově.
P. Zlatko
mno, podivejte se na mapu a je jasne, ze kamiony sjedou u Rican nebo Pruhonic a do Uhrinevse se povali tudy. Dale pres Sterboholy pojedou na Malesice .... Je videt, ze jsou to jen pitomci bez mysleni .... Uhrineves dnes a denne trpi kolonou kamionu a osobnich aut proto, ze neni okruh. A jako natlak jim tam magistrat posle stovky dalsich kamionu. To je peklo ....
L. Bystrý
Socialismus vyřeší i tento problém, HRAVĚ!
Problém s kamiony, se ŠÍLENOU přepravou ZCELA ZBYTEČNÉHO zboží? To lze vyřešit pár zákony, pár Dekrety prezidenta republiky:
1) Zákaz mezistátní přepravy přes území naší vlasti. Cizí vykořisťovatelé ať si své zbytečné zboží dopravují kudy chtějí; ne přes naši zuboženou vlast.
2) Obnovení plánovaného hospodářství. Dnes je v hospodářství chaos, typický pro kapitalismus a demokracii. Po obnovení našeho osvědčeného plánovaného hospodářství poklesne dnešní DĚSIVÁ úroveň silniční dopravy - během pár měsíců, možná i jen týdnů – na úroveň z roku 1989.
Ano, zbylé nákladní a osobní vozy pak budou moci jezdit i vnitřní Prahou, bez dopadů na zhoršení života choulostivých Pražáků i zdravých venkovanů.
Na shledanou v lepších časech, po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace!
Volte našeho Miloše, pro štěstí našich dětí!
Pokud to náhodou nevíte, Švýcarsko donutilo zákonem dopravce, aby při tranzitu přes Švýcarsko vozili kamiony na železničních vagonech!
Jinak si myslím, že o dopravě u nás v 80 letech 20 století víte kulový!