Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Anticeny Sexistické prasátečko rozdány. ‚Zvítězilo‘ Free Radio a firma FEKO LT

Anticenu Sexistické prasátečko letos získalo od veřejnosti Free Radio za facebookový příspěvek, který používá jazykový sexismus, ponižující vtip a zesměšňuje světovou kampaň #metoo, v níž ženy zveřejňují příběhy znásilňovaných žen. Odborná porota vybrala reklamu firmy FEKO LT na čištění kanalizace. Na billboardu použila obrázek ženy sedící na záchodě oblečené jako prostitutky se sloganem „Výcuc všeho co smrdí“. O výsledcích letošního ročníku informovala v tiskové zprávě Petra Havlíková ze spolku Nesehnutí, který soutěž organizuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠK

Š. Krastovski

24. 11. 2017 14:46

Až na tu reklamu na výcuc žump, je všechno v klidu a chytře vtipné.

0 0
možnosti
JK

24. 11. 2017 14:17

Tak pokud dodnes nikdo o těchto reklamách nevěděl, tak teď už to ví. Takovou rozsáhlou a bezplatnou reklamu si autoři reklamy ani původně nepředstavovali. A vše to završí: Všechny reklamy je možné zhlédnout na webu prasatecko.cz. Mám takový pocit, že autoři a pořadatelé ankety to mají dost dobře zaplacené. Jinak totiž ta anketa nedává smysl. Některé reklamy pobaví a je doopravdy šance, že si je člověk zapamtuje. Na rozdíl od těch, které ještě nedávno běhaly v televizi na dámské vložky s křidélky :)

0 0
možnosti

24. 11. 2017 14:15

Nejprimitivnější druh reklamy, tohle dokáže vymyslet cvičená opice za banán. Když je marketér primitiv, prostě tam někam nacpe za každou cenu polonahou ženskou. A pokud je zákazník primitiv, tak to vezme. Kreativita nula, vkus nula. Ještě o level hlouběji jsou ty pokusy o humory, to poslední, o co mám zájem, jsou tyhle výčepní žerty ve veřejném prostoru.

0 0
možnosti
JK

24. 11. 2017 14:18

Nejste tak nějak trichu zatuchlej?

0 0
možnosti
JL

J. Lepka

24. 11. 2017 11:40

Tu anketu je možné považovat za nejlepší trik reklamních agentur, zblblé genderistky prosadily otištění těch údajně nejhorších v celostátních mediích a to ZCELA zdarma. Gratuluji !!!

0 0
možnosti
JB

J. Bejšovec

24. 11. 2017 12:11

Přesně tak.

0 0
možnosti
JB

J. Bejšovec

24. 11. 2017 11:25

A kdy bude znám výsledek největší slepice z oboru me too, transgender, feministické hnutí???

0 0
možnosti
MA

M. Arnold

24. 11. 2017 11:39

Moje zkušenost: Zoufalci, kteří se podobným reklamám (jako těm vítězným) pochechtávají, jsou smradlaví, duševně zaostalí, poloimpotentní sociopati, kteří si v reálném životě nevrznou. Jasně že takovým troskám budou feministky vadit. ;) Ty reklamy jsou výtvory imbecila a normální firma by je nepoužila.

0 0
možnosti