Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Cesta vlakem do Berlína se zkrátí až o půl hodiny. ČD začaly jezdit s Vectronem

České dráhy (ČD) zařadily do provozu první dvě z deseti nových lokomotiv Siemens Vectron, které začnou již v prosinci jezdit na lince z Prahy do Drážďan a Lipska a v příštím roce pojedou přes Berlín až do Hamburku. Cesta do německého hlavního města by se nově měla zkrátit zhruba na čtyři hodiny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L. Bystrý

25. 11. 2017 19:12

Do Berlína jezdí jen pražští lumpenkavárníci!

Ano, roduvěrný Čech a Rus, věrný komunista a putinista dojede do Berlína jen jednou v životě – na neprůstřelném tanku sovětské (ruské) výroby. V Berlíně:

1) dobude Bundestag

2) osvobodí ujařmený německý proletariát a miliony vězňů z koncentračních táborů

3) pomiluje se s hejnem nekonečně vděčných německých proletářek

4) nakonec provede humánní odsun milionů běženců zpět do moře.

Zkrátka a dobře: Vlak, letecká linka, dálnice do Berlína jsou nám roduvěrným Čechům a Rusům k ničemu. To, co OPRAVDU potřebujeme, je obnovení přímého rychlíkového spojení Moskva – Minsk – Milovice, aby naši osvoboditelé mohli pohodlně cestovat z milovických kasáren do ruské vlasti a zpět.

Ať věčně žije Veliký Putin, naše jediná opravdová záštita proti EU a NATO!

0 0
možnosti

26. 11. 2017 9:08

No, mohlo to dopadnout ještě o kousíček hůř, ale jen o kousíček. Snaha se cení. :-))

0 0
možnosti

25. 11. 2017 18:08

Podávat hlášení z protektorátu lze přece mailem, k čemu trať pro pár vyvolených...

0 0
možnosti

J. Prečuch

25. 11. 2017 11:57

3) ne není to chránění všeho německého, na koleje DB mohou vlaky od pesy bombardieru a alstomu i škoda dělá soupravy pro expres NIM : Nürnberg Ingolstadt München.

0 0
možnosti

J. Prečuch

25. 11. 2017 11:54

1) Škoda 109E Ško-pek je nepovedený pokus vrátit výrobu lokomotiv do Plzně. Za peníze poplatníků se naučili dělat lokomotivy s novým TSI ( lidově odolnost vůči nárazu) ačkoliv díky datu kontraktu nemuseli. Co kus to originál , trpajzlíčci klepajíci na podvozky, atd. Nakonec krádež za bílého dne - arbitráž . Loko vyšla dráž než nákup Vectronů. Kdyby to alespoň znamenalo příslib výroby desítek lokomotiv pro nové trhy: H, SK, PL, ale žel nic moc .

2) DB Netz nechce pustit 380ku na svoje tratě kvůli překročení nějakých sil které působí na svršek na nějakém mostě. Více na odborných serverech

0 0
možnosti

S. Vor

25. 11. 2017 10:08

ve skutečnosti je to trochu jinak.Čím delší vzdálenost,tím mně nějaká půlhodina nevytrhne ani nespasí.Dle jízdního řádu,ale ve skutečnosti je to o něco víc.Takže nejen já takto uvažuji...pokud bych já nebo někdo jiný z Čech jel vlakem do Berlína takovej flák cesty,myslíte si,že ho nějaká půlhodina poser*???:-))

0 0
možnosti

J. Prečuch

25. 11. 2017 11:59

Jestli vás půlhodina nespasí , kde je ten limit? Proč lidi letí po D1 180km/h když ušetří cca 10-15minut oproti 130km rychlisti? ( uvažuji o dodržování limitu v uzavírkách)

0 0
možnosti

25. 11. 2017 8:58

Vectron veze "podkrušnohorský expres" do Prahy.

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/ostel071.jpg

0 0
možnosti

25. 11. 2017 8:46

Oprava nepřesností

ČD mají lokomotivy pro rychlost 230 km/hod (E 109 Messerschmidtt). jenže německý Drážní úřad jim neudělil hoimologaci aneb po Německu budete jezdit pouze německými. Homologaci E109 do Rakouska má.

ČD si vyškolily potřebný počet strojvedoucích na tyto stroje, DB "zaspaly". Budou je školit půl roku, v Kotlince na to stačily dva měsíce.

0 0
možnosti

25. 11. 2017 10:26

>Budou je školit půl roku,<

To jsou opravdu nejake dlouhe pulroky! A kolik roku je jiz teda opravdu skoli?

0 0
možnosti

25. 11. 2017 7:30

Oooo, uz to zase musely zachranit nemecke lokomotivy pujcene z Rakouska! :)

A to je Skoda Plzen v ceskych zlatych rucickach!

0 0
možnosti

25. 11. 2017 8:39

Žijete v bludech, důvod je jiný.

0 0
možnosti