Diskuze
Experiment v Globusu. Typická hudba doprovázející prodej příští týden utichne
Hypermarkety Globus vypnou v příštím týdnu ve večerní špičce hudbu, která nakupování v řetězcích obvykle doprovází. Zatím jde o test. Hypermarket tak jde vstříc těm, kteří si chtějí udělat rychle velké vánoční nákupy v tichu. Firma to ohlásila v pátek. Hudba se stala ve všech řetězcích obvyklou součástí nákupů, podle expertů na marketingové aktivity ovlivňuje nákupní chování i útratu lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
JN
J. Nový
1. 12. 2017 13:17
Takže v jednom odstavci je, že hudba dokáže zpomalit vnímání času a navodí pohodu a v dalším odstavce je psáno:
"Podle experta Marketingového institutu Zdeňka Haška se krok Globusu může stát počátkem nového antivánočního trendu. „Nejít se zběsilým vánočním davem se může stát novou konkurenční výhodou a způsobem jak se odlišit.
.
Tak to jsem z toho blázen...
0
0
možnosti
PK
1. 12. 2017 13:03
Právě kvůli reprodukované hudbě ( hlasitost a styl ), se snažím být v marketech co nejkratší dobu.
0
0
možnosti
PB