Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

BMW s digitálním příplatkem. Společnost snahou o výdělek naštvala zákazníky

S tím, jak pod kapotami moderních automobilů přibývá výkonných počítačů i digitálních obrazovek na jejich palubních deskách, sílí také snaha automobilek vydělávat nejen na samotných vozech, ale i na připojených digitálních aplikacích. Řidiči by tak v blízké budoucnosti mohli platit za aktuální programy a online služby stejně, jako to dnes dělají v případě svých PC či chytrých telefonů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

29. 1. 2018 23:24

Nejen BMW, ale i ostatní značky digitalizují automobily způsobem, který vynucuje odborný servis. Funkce digitalizace v autech od počátku neslouží ke kompletní informovanosti řidiče, ale naopak znemožňuje otevřený přístup k informacím, když je ukládá v paměti, pouze pro odborný servis. Ekonomická souvislost takových řešení je zcela zřejmá. Přitom kvalita skenování a zobrazování provozních parametrů chodu motoru pro řidiče, zůstává na primitivní úrovni v podobě otáčkoměru, nebo průměrné spotřeby paliva.

0 0
možnosti