Diskuze
Tesco prchá v Česku do menšího. Za největšího konkurenta považuje Lidl
Zrychlená doba nedovoluje zákazníkům trávit dlouhý čas v rozměrných obchodech a raději si nákupy odbudou v menších pobočkách. Řetězec Tesco je o novém přístupu k nakupování přesvědčen, proto se rozhodl do budoucna své obchody zmenšit. Podle generálního ředitele pro střední Evropu Matta Simistera se jedná se o začátek trendu, kterého se chce Tesco držet i v následujících letech. Uskromnění se kromě obchodní plochy dotkne i portfolia nabízených produktů, včetně privátní módní značky F&F.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
AR
30. 1. 2018 8:05
Mlátím hlavou o stůl, že mě tehdy nenapadlo prodávat jejich máslo se zápornou marží. Mohl jsem je zlikvidovat a teď jsem mohl mít své vlastní Tesco!
0
0
možnosti
SV
S. Vor
30. 1. 2018 12:57
Netuším,myslíte ale ,že by to šlo i tenkrát? Lidl používá hodně sortiment z Německa a v otázce regionů jsou vstupními surovinami i komodity z Česka.Poměrně rozšířená výroba veškerých mléčných výrobků v Německu je právě z mléka české provenience.
0
0
možnosti