Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Brněnské hlavní nádraží přesuneme nejspíš k řece, říká Ťok

Podle ministra dopravy Dana Ťoka (ANO) se řešení rekonstrukce brněnského železničního uzlu blíží k odsunu nádraží do míst dnešního dolního nákladového nádraží. Na tiskové konferenci po jednání s vedením Jihomoravského kraje a brněnským primátorem Petrem Vokřálem (ANO) také řekl, že doufá, že po rozhodnutí už nebudou nespokojené skupiny modernizaci uzlu blokovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

17. 2. 2018 16:18

A starý nádraží, který "některým" tak strašně překáží, střelí za hubičku nějakýmu developerovi, který ho tam nechá a vyřeší si svůj business na nejlukreativnějším pozemku v Brně? A lidi se budou muset na vlak táhnout bůhvíkam.

Druhá možnost, že na to hodí památku, přikážou opravit a dopadne to jako s nádražím v Ústí nad Orlicí. Krásný starý nádraží chtěla SŽDC bůhví proč zbourat, takže jako památku už nesměli. Přesto si ale vybuduvali ubohý kutloch na prodej jízdenek prakticky bez čekárny na druhý straně kolejí a tenhle krásnej barák zamkli a začal chátrat nanovo. NA JUST! A pro jistotu na něj ani do jeho okolí nedali odjezdovou tabuli. Ta je až podchodu. My vám dokážeme, že je ten barák na nic. I kdyby nás to mělo stát miliardu. My jsme Dráha. My jsme svět ve světě.

0 0
možnosti

17. 2. 2018 9:41

Proč něco dělat jednoduše a lacino?Přesune se nádraží o kilometr.Budiš,ale co to ostatní?Vždyť v tom místě nevede ani silnice,ani tratě MHD!O parkovištích pro osobní auta nemluvě.To všechno jsou miliardy investic navíc.Nebo snad jde hlavně o tohle?Polovinu současného nádraží zabírá budova pošty.Vlakem již žádné zásilky nechodí v takovém množství,jak v minulosti.Přesunout tedy budovu pošty?Vedle starého autobusového nádraží je místa dost a napojení na koleje jsou i tam.Nebo vše přesunout až ke Slavkovu,jako tu slavnou bitvu ,,Tří císařů".Ta byla také na dohled od Brna a ne u 40 kilometrů vzdáleného Slavkova.

0 0
možnosti
RH

16. 2. 2018 16:37

mistr ŤOK si chce naklonit ODSáky, když jim pomáhá přesunout hlav nádraží v Brně k řece, jelikož pozemky moudře ODSáci nakoupili před cca 20 roky, metr čtvr po 12 korunách, a teď jim kyne cca 1.000-%-ní zisk, to určitě není k zahození, že mistře FIALO ?! --- To i obavy z povodně rychle mizí

0 0
možnosti
MS

17. 2. 2018 16:28

No co, tak tam bude při povodni jezdit jenom Regiojet a vlaky přejmenují na Yellow Submarie (pro rusofily Žóltyj parachód)

0 0
možnosti
JC

16. 2. 2018 15:38

Babišova loutka Ťok , to je Skanska, střet zájmů jako prase. Podobné to bylo, když byl ministrem dopravy Řebíček, majitel Viamontu. Tehdy téhle firmě stouply zisky trojnásobně. V právním státě by tohle nebylo možné. Jsme banánová pidirepublika řízená mafiány.

0 0
možnosti
MS

17. 2. 2018 16:26

Ťok není zase až tak Skanska. Najmuli si ho jako krizového manažera, aby je vytáhl z červených čísle. Což se mu podařilo, ale například za cenu lehce netických dumpingových cen (nebo to bylo už před ním?), které likvidovaly menší (české) firmy. Proč ho Babiš vytáhl na ministrstvo se dá jen dohadovat, třeba ministra pro něj nechtěl dělat jiný soufalec, nebo chtěl zastavit Ťokovy praktiky ve Skansce, nevím.

Na rozdíl od Řebíčka Skanska Ťokovi ani náhodou nepatří. Ale, stejně jako Řebíček a jiní, má v branži mnoho kamarádů a když člověk vidí, jak se v rezortu vypisují výběrová řízení, začíná mu být jasno. ÚHOS většinu z výběrových řízení shazuje, důvody jsem nezkoumal, ale na první nástřel mi připadnou hned dvě: zadání nahrává kamarádům nebo jsou úředníci tak nekompetentní, že to nedokážou napsat bez chyb?

0 0
možnosti
VP

V. Getz

16. 2. 2018 15:10

Neni to spis vec radnice nez ministerskeho klauna?

0 0
možnosti
MS

17. 2. 2018 16:28

Myslíš, že by to byla lepší varianta?

0 0
možnosti