Diskuze
Diesel bez filtru je jako auto bez brzd, říká vědec a odborník na emise
Děkujeme za pochopení.
M. Mikulec
Jak se tu rozčilují majitelé dieselů, jen proto, že takovou triviální věc jako škodlivost výfukových plynů, někdo řekl otevřeně. :-)) Pravdy bývají hnusné, viďte. Lepší je věřit doktorům a politikům a remcat na kuřáky. :-)
Ten příměr s brzdami je hodně dementní. Ale titulek hezky naláká, to zase jo. Jinak diesel do města není štastný, s tím souhlasím. Do traktoru, do kamionu a do osobních aut pro lidi, co mají velký nájezd na dálkových trasách ok.
J. Moravec 996
Kdyz jsou naftove motory tak ekologicke, tak zrusime tramvaje a metro a mame cisty vzduch...
Ten expert asi zije z vyvoje naftaku.
Podle mne je primarne dulezite, jak je nastaven system jako celek.
Priklad: Predstavte si, ze by kazdy vysavac musel obsahovat specialni filtr, s elektronikou, ktera po vyhodnoceni, ze filtr je jiz naplnen, zablokuje cely pristroj, a vymena je mozna jen v autorizovanem servise.
A pak se budete divit, ze se lide snazi system obejit, protoze originalni filtry a cena za vymenu je proste strasne moc draha.. (zvlast, kdyz se zjisti, ze elektronika tak jako tak vypne pristroj po urcitem casovem obdobi).... (viz naplne do tiskaren, nebo naplne do kavovaru)
Podle mne firmy zneuzivaji toho, ze po uzivatel se casto po zakoupeni vyrobku stava defakto rukojmi...
A stat by se mel nastavit normu, aby urcite dily mely univerzalni parametry, a byly snadno vymenitelne uzivatelem. Neboli cim lehci a levnejsi udrzba/vymena, tim mene se budou lide snazit to z ekonomickych duvodu obejit..
M. Mikulec
Konečně to někdo řekl a napsal naplno. Pak se tu vyrábí protikuřácká hysterie, když největší problém je spalování nafty. Benzin ma přesně definované parametry, včetně bodu varu, ale nafta je jen něco hnusneho ze dna destilacniho kotle.
F. Houžňák
Ale nelži, nafta je stejně dobře definovaná jako benzín, navíc do benzínu se přidávají kvůli spalovacím charakteristikám aromáty jako je karcinogenní benzén a další svinstva. Hlavně si zanadávat, žejo.
Takze mi chcete tvrdit, ze stejne stary diesel autobus ma nizsi emise nez stejne stare diesel osobni auto? No to snad ne.
S89t58a69n41i31s25l41a59v 72T50o10m40á13š
Typický henleinovec,co klade nesplnitelné požadavky
do města malý benzinový hybrid, venku kamion s dýzlem. autobusy cng nebo pb
F. Houžňák
Pan "expert" účelově lže, protože dobře ví, že hodnoty 40 mikrogramů/m3 pro NOx, které jsou překračovány na několika místech v Německu, jsou zcela nesmyslně nízké a ještě k tomu zpravidla měřené v místech, kde se nikdo nezdržuje. O pár metrů vedle je i tahle nesmyslná norma dodržena. Povolené hodnoty NOx pro pracoviště, tedy pro místa, kde se zaměstnanci zdržují 8 hodin denně, jsou víc než 20x vyšší, totiž 980 mikrogramů/m3. Holt pravdomluvný a neúplatný expert.