Diskuze
Tisíce kamionů nemají kde parkovat. Stát chce problém vyřešit soukromými investory
Děkujeme za pochopení.
Ministerstvo dopravy lže, když tvrdí, že vysoká cena českých dálnic sovisí s jejich vybaveností. Chybějící odstavná parkoviště minimálně s WC pro všechny vozidla, teda i nákladní, která musí dodržovat AETR je znakem absolutní neschopnosti MD a jeho ministrů, včetně toho posledního Babišova Ťoka. Je to stále stejná neschopnost a neochota poučit se v zahraničí a obraz toho, že ministerstva v ČR stále řídí trafikanti.
V. Kotas
To se ví už desítky let, vše mělo být hotovo spolu s dálnicemi už při našem vstupu do EU. Takže co dělali ti novodobí svazáci po šmirglu ? Alespoň těch 500míst, i když je to jen kapka v moři.
On tomu ministerstvu šéfuje od r. 89? Ti předchozí ministři pro řešení kamionové dopravy udělali co?
Vzpomínám si jako školák, kolik dříve jezdilo nákladních vlaků, protože kamiony nebyly. A dařilo se přepravovat zboží či materiál.
Takže vlečkou do každého Kauflandu a přejezdy všude? A závory? Nebo stovky dodávek od každého vlaku? A ještě lépe nákladním vlakem z Písku do Strakonic 3 dní??????? Zůstal bych u těch nostalgicky krásných školních vzpomínek.
Co tak omezit kamiony aby ich jezdilo méně?
Nastavit mýtné tak aby se nevyplatilo zajíždet z Maďarska do Bavorska přes Prahu ale pěkně rovnou podél Dunaje.
T. Beren
Zrejme si mily pane vubec neuvedomujete, ze takove opatreni by dopadlo plnou vahou na obcany CR, protoze by zpusobilo zdrazeni tuzemske nakladni dopravy. Madari se CR vyhnout muzou, ale cesky vnitrostatni dopravce v zadnem pripade. Nejste bohuzel jediny, kdo s dobrym umyslem bez znalosti souvislosti navrhuje nesmysly.