Diskuze
Kamiony by podle Ťoka měly vozit méně nákladu, chce snížit hmotnostní limit
Děkujeme za pochopení.
Š. Apolen
Kdyby se podařilo dostat železnici znovu do provozuschopného stavu, nebylo by potřeba tolik kamionů. To, co železnice předvádí, není rozhodně provozuschopný stav. Dokonce jim spadne železniční jeřáb z pešunku.
Žijete v omylu. Hlavní důvod proč jsou kamiony tak oblíbené je, že slouží jako pojízdné mezisklady. Firmy chtějí zboží na přesný čas, třeba Škodovka a to dráha prostě nezaručí. ,Nic víc a nic míň za tím není.
Pan Ťok by měl přestat přemýšlet o volovinách a snažit se, aby silnice, dálnice a železnice byly včas a pořádně postaveny a opraveny. Všechno ostatní je nezajímavé.
J. Lepka
Pozoruhodné, stále se hovoří o potřebě maturity z matematiky a zde jeden z "odborníků" té nejschopnější vlády v historii, která nekecá a maká, jen tak mýrnix dýrnix plácne do světa kravinu, která ho usvědčí z absolutní neznalosti trojčlenky. Milý ministře, pokud snížíte nosnost jednoho auta o deset procent o kolik % se navýší celková potřeba aut na českých silnicích, aby objem (v tomto případě samozřejmě váha) přepravovaného nákladu zůstala stejná? Tipnu si : učivo 6.třídy?
Ministrem dopravy by neměl být někdo, kdo neumí počítat a odborné poměry trakce redukuje pouze na výroky o hmotnosti nákladu. Kvalita a opotřebení vozovky jsou ovlivnitelné především konstrukcí, použitým materiálem a kvalitou provedení. To jsou oblasti ve kterých má ČR tradičně mnoho nedostatků a ministerstvo dopravy špatné svědomí, které neočistí populistický výrok o hmotnosti kamionů.
Pokud vím, 13,6 návěs smí vézt maximálně 24 tun. Nad 40tun potřebujete podvalník, jestliže převážíte tank.
J. Nový
Snižme hmotnost nákladu, projede víc kamionů, aby odvezly ten rozdíl. Spálí více nafty.....