Diskuze
Cesta elektromobilem do Bibione. ,Zprovoznění placené dobíječky je na román‘
Děkujeme za pochopení.
J. Kotala
Pokud každý řidič večer připojí 3kW tak se síť zhroutí. Případně budou muset v elektrárně zvětšit průměr komínu.
J. Moravec 996
Elektrarny se budou jedine radovat. Nocni proud je prebytkove zbozi a elektrarny s prebytky maji problemy. Nocni sviceni ve mestech je kvuli prebytkum zapnute i tam kde neni treba. Kominy zustanou jake jsou, ale vas svet se zhrouti.
J. Moravec 996
Elektromobilem pres Alpy do Italie nebyl dobry priklad pouzivani EV. Mohl se vydat treba do Francie nebo Spanelska. Ve Francii je nabijecka takrka na kazdem rohu a vse by probehlo jinak. Na bezne jezdeni je elektroauto uz dnes super. Na cestovani na dovolenou je lepsi letadlo. Doby pastikaru jsou tytam, tak proc se tahat autem tak daleko?
J. Novák 768
Neexistuje jedna nejlepší varianta. Auto má proti letadlu své výhody a pochopitelně i nevýhody. Pokud cestuji po Evropě, tak do okruhu ca. 800 km (hlavně směrem na západ) pro mě vychází auto obvykle výhodněji i časově a jsou i důvody, proč s ním jet i dál, kde už je časově výhodnější letadlo. Vždycky záleží, co konkrétně chci kde dělat. Co se týče komentáře k EV, tak souhlasím.
Zdeněk Pavliš
Fakt hudlařina, cestování pánů redaktorů připomíná cestu Berty Benz z Mannheimu do Pforzheimu, ale to byl rok 1888.
S. Silný
On už samotný fakt, že se autor svými slovy "zakochal do Alp" a omylem se octnul ve Slovinsku, trochu nasvědčuje o tom, že si cestu vůbec nepřipravil a vlastně je to celé taková fraška ;)
Vyborna antireklama na elektroauta ;-) Resit, jestli nekam dojedu nebo nedojedu, je fakt na palici. Kupte si benzinaka a tyhle nesmysly, jake resi chudak majitel elektroauta, resit nastesti nikdy nemusite. S hlavne dojedete kamkoliv a v klidu.
No jo - ale nabíjení je zadarmo, tedy dotované neelektromobilními.
Neberte to...