Diskuze
Pražské letiště maluje stanici pro vlak. Bude pod zemí jako metro
Děkujeme za pochopení.
J. Dřevojan
Koukám to jsou plány pomalu na sto let, podobně jako Brněnské hl.n.
Pokud budou v Praze vládnout mafiózní struktury jako jsou taxikáři, nebude dobré spojení s letištěm nikdy. Ptejme se komu současný stav vyhovuje a najdeme odpověď.
Zajímalo by mne,proč se u nás vše musí "cpát" pod zem.Kdybychom byli civilizovaná země,měli bychom nadzemní řešení dávno hotové tak, jako je to v jiných velkoměstech.Neschopnost pražských radních je neskutečná.
Mne v této souvislosti nepřestává překvapovat, že nejrychlejší a nejlevnější řešení, které kapacitně naprosto vyhoví a samo se nabízí, je velké tabu. Co takhle protáhnout tramvaj z konečné ve Vokovicích přes Vlastinu ulici, přemostěním přes okruh a Staré letiště, pak krátkým tunelem přímo k novému terminálu? Pokud vím, před časem se pražští taxikáři složili na obrovský úplatek na magistrátu, aby se o tomto řešení vůbec nemluvilo. Ale stejně, takové mlčení.....
P. Harabaska
Příprava a realizace projektu je rozdělena do etap: I. přípravné kecání 10 roků, II. zasvěcené kecání a zpracování prováděcího projektu 5 roků, III. shánění peněz nebo investora 5 roků, IV. výstavba 5 roků s vyhlídkou na prodloužení na 8 roků (včetně získání obnoveného stavebního povolení), V. uvedení do provozu včetně odstraňování chyb a závad projektu 4 roky. K tomu připočtěte zvýšení předpokládaných a plánovaných nákladů nejméně o 68 procent. V roce 2050 se na leziště Praha-Ruzyně (se starým názvem) po kolejích určitě svezete. To už mě zuby bolet nebudou.
Na letišti už mohlo být metro. Která hlava vymyslela metro z Veleslavína zahnout na Petřiny a do Motola, zasloužila by useknout. A to na Petřinách bydlím.
K čemu metro na letišti?
Že odbočka na Petřiny nebyla chybou ukazuje i to, že ve špičce přijíždějí vlaky od Motola na Dejvickou již nacpané lidmi...