Diskuze
České poště se nedaří převádět pobočky na franšízanty. Potýká se s poklesem zisku i nárůstem reklamací
Děkujeme za pochopení.
Bude-li vyhlášena soutěž o nejblbější přejaté cizí slovo, tak to "franšízanty" určitě vyhraje.
to je pravda, franšízant + podnikatel a hned máte velepodnikatele. Přitom jde o službu která by měla být jen smetánkou kterou si své žití vylepší vesnický živnostník. Živnostník je patrně člověk který se živý sám. Tady ne, ON je frenšízant a podnikatel, za nic. Slovo podnikatel velmi rády používají, dnes již zaniklá TOP 09, ODS ústy svého předsedy polotologa nějakého Fialy. Naštěstí tato strana v PS je určena jen k topení a svícení v místní kotelně kam se sama dobrovolně přesunula.
Já si na služby ČP nemohu stěžovat. Od e-shopů zásadně využívám služeb ČP a mohu říci, že mi chodí balíčky naprosto v pořádku a včas. A to mám zkušenost s jejich doručováním jak z Prahy, tak z venkova, vždy podle toho, kam si zásilku nechám zaslat. Na vesnici je pár měsíců v provozu místo klasické pošty Pošta Partner a i s těmito službami jsem spokojen. Zřejmě to bude krajové, ale rozhodně bych to negeneralizoval. Ono to je jako se vším: někde jsou lidé dobří, někde špatní.
Obávám se, že problém je dlouhodobě ve vedení České pošty. Projekt Pošta Partner je sám o sobě velmi dobrý nápad a přijít s ním měli už dávno. Logicky na malé obci se samotná pošta těžko vyplatí. Pro drobného podnikatele je to naopak vítaná příležitost si něco přivydělat a zároveň mu to přitáhne další zákazníky. Jen je třeba jednat ze strany pošty aktivně a pružně. A to je asi ten problém. U nás Pošta Partner je a funguje dobře.
ano je to cesta, má to háček. ČP moloch nenasytný který polyká miliardy a vytváří další a další úředníky kteří přece neopustí kvůli Poště Partner svoje žlaby.
I. Veselý
Reklamací přibylo o pětinu - no není co divit, když jejich mluvčí opakovaně tvrdil, že doručování je v pořádku protože dostávají minimum reklamací. Já se jeho slovy řídím a, ikdyž nejsem kverulant, každou jejich chybu e-mailem reklamuji. Teď už ani neodpovídají a ani mluvčí mi neodpověděl na zaslaný přehled reklamací. A to se snažím službám ČP vyhýbat jak to jen jde.