Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Koleje odnikud nikam. Pražané se na nový úsek u Václavského náměstí budou nejméně 8 let jen dívat

O tramvajích znovu brázdících Václavské náměstí se hovoří už roky. Ikonický prostor se sochou sv. Václava čeká na oživení, které by mohlo přinést třeba právě přivedení tramvajové tratě, která by nejslavnější náměstí v Česku obkroužila a případně se napojila na stávající síť kolem hlavního nádraží a Vinohradské ulice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

10. 9. 2018 6:10

Prazsky Kocourkov ! Uz jenom obnovit stalinskou Frontu na maso !

0 0
možnosti

J. Zajac 583

4. 9. 2018 17:02

Totální nesmysl. A proto to bude . Proč tramvajemi nahrazovat metro? PRACHY.

0 0
možnosti

4. 9. 2018 19:24

Z čeho usuzujete, že nová trať bude nahrazovat metro?

0 0
možnosti

I. Mertl

4. 9. 2018 13:05

Co se divíte, výsledek spolupráce Krnáčová - Dolínek!

0 0
možnosti

J. Novák 801

4. 9. 2018 12:23

Vy nechápete genialitu tohoto řešení. Místo obrněných transportérů, které v těchto místech stávaly, zde bude stát obrněná, rychlopalná, protiletadlová tramvaj, schopná ubránit obě budovy muzea proti teroristickým útokům.

Tedy samozřejmě jen v případě, že to zrádní teroristé nevezmou zadem.

0 0
možnosti

5. 9. 2018 20:22

Máte v tom zmatek.Obrněné transportéry nechránily muzeum ale rozhlas Svobodná Evropa,který sídlil v bývalém parlamentu.

0 0
možnosti

R. Neveselý

4. 9. 2018 11:28

V každém případě ty koleje do pár týdnů zmizí, naši milí spoluobčané je odvezou do sběru.

0 0
možnosti

M. Půbal

4. 9. 2018 10:29

Trať bude z Vinohradské samozřejmě pokračovat, ale ne přes Sherwood. To je jen úniková papírová varianta, protože Praha 1 už desetiletí blokuje návrat tramvají na horní Václavák. Není důvod vyhodit 1/2 miliardy za novou trať, kopírující tu stávající ve Vodičkově. Čeká se jen na volby, po kterých vypadne stávající garnitura Prahy 1 v čele s Lomeckým.

0 0
možnosti

J. Brožek

4. 9. 2018 10:06

Opět klasika - čím hůře pro lidi, tím lépe (pro koho?). Takže uzavřeme kus pro pěší, zablokují ho koleje, a když tamtudy někdo bude chtít jít, tak ať si klidně zlomí nohy. Co na tom, že to 8 let nikdo nepoužije a bez údržby se to bude muset za 8 let stejně vyměnit.

0 0
možnosti

4. 9. 2018 10:23

Jaký kus pro pěší se zablokuje, když je to uprostřed silnice? A proč by se to nemělo udržovat?

0 0
možnosti

J. Lepka

4. 9. 2018 9:22

Já mám ještě lepší nápad : vrátit tramvaje na Staromák a hezky Celetnou skrz Prašnou bránu do Hybernský a na druhou stranu Pařížskou a rozšířeným Letenským tunelem na Letnou a pak Korunovační do Dejvic, to bude jednak turistický trhák a jednak to trumfne Bémovic Blanku.

0 0
možnosti

4. 9. 2018 9:59

Mrkněte se do Vídně, Grazu, zajeďte do Lince, Pešti

Václavské náměstí nutně nesouvisí se Staromákem ....

0 0
možnosti

J. Zima 869

4. 9. 2018 9:02

"Situace, kdyby jste tento úsek absolvovali...."

Redaktor opět osvědčil svou imbecilitu. Když už si Babiš do svých plátků natahal své nohsledy, tak jim měl aspoň zaplatit kurs gramatiky základní školy.

0 0
možnosti

4. 9. 2018 18:10

Pravopisu, pane Zimo, nikoli gramatiky, to nejsou synonyma. Jinak nemám námitek.

0 0
možnosti

K. Stržanovský

4. 9. 2018 8:26

V Glasgow jsem viděl dálniční most vedoucí odnikud nikam, jen aby se nemusely vracet dotace. Tak proč nemít koleje vedoucí odnikud nikam? Navíc je pravděpodobné, že se koleje časem využijí a znovu rozkopávat tuhle křižovatku by bylo peklo.

0 0
možnosti