Diskuze
Tesla vrací úder. Model 3 v srpnových prodejích porazil všechna osobní BMW dohromady
Děkujeme za pochopení.
J. Moravec 996
V Cine jezdi 385.000 ciste elektrickych autobusu. Usetri tim 280.000 barelu ropy denne. Takove mnozstvi je uz znat na spotrebe a cena tim roste mene. Ropaky to hrozne se re. To je jen dobre. A bude lip, pro ropaky hur.
J. Kotala
A kolik tun uhlí musí profrčet komínem elektrárny, aby se takový autobus vyrobil a pak provozoval nám neřeknete. Výroba nabíjecích stanic a distribuční sítě též projde komínem elektrárny. Dívejte se na to komplexně.
v historii to byl jedine Mustang, nekdy v puli 60tych let, na ktery se muselo dlouho cekat po objednani. Coool Musk.
J. Kotala
Reklama a trik. Je to kapka v moři. Jejich výfuky jsou v elektrárnách v podobě komínů. Kdo to má čuchat.
S. Trolljegeren
Pane Kotalo, dovolte mi jednu otázku: čistě hypoteticky, kdyby přestaly existovat ze dne na den veškeré elektromobily, dýchalo by se lépe?
Dost těžko.
Neuvědomujete si jednu důležitou věc. Zvýšená poptávka po energiích s sebou přináší také zvýšenou poptávku po výrobních kapacitách, tedy po nových elektrárnách.
A nové elektrárny, světe div se, jsou podstatně úspornější, výkonnější a čistší, než dosluhující technologie.
Co z toho plyne? Je to zvláštní, ale vyšší spotřeba sebou přináší méně emisí v poměru k vyrobené MWh. Ostatně, nejsou to elektromobily, které zvyšují spotřebu, ale všeobecně konzumní život.
Srovnejte si kolik jste měl v zásuvce doma nonstop zapojených přístrojů v roce 1980 a kolik jich máte nyní?
S. Trolljegeren
Nemohu si teď nějak vzpomenout který ze zdejších kremlobotů tvrdil jak je celý business s elektromobily (a Tesla zvlášť) nesmyslný a nadhodnocený atd... :D
Byl to Min? Dost možná :D
J. Moravec 996
Trochu kreativniho chaosu nikoho nezabije. Rozjezd prelomove technologie je vzdy obtizny. Ja si na moji Teslu klidne pockam. Uz ted jezdim ciste elektricky a to se pocita. Smrad, hluk a jedovate emise ade.