Diskuze
Nepříjemných zákazníků je málo, akorát jsou více vidět, říká pokladní, která sdílí své příběhy
Děkujeme za pochopení.
Nevidím problém, když bude slečna vykonávat práci, za kterou placena, tak, jak má, bude mít polovinu potíží. Ale to ona zřejmě nechce, neměla by o čem psát. Snad si ještě pamatuje, že se má chovat uctivě a zdvořile, to ona potřebuje peníze zákazníků, nikoliv zákazníci její. Pokud tu práci nezvládá, dnes není problém najít si práci jinou.
A ona má slečna potíže z toho, že nevykonává práci tak jak má? :-O Ona ji snad nezvládá?
A mí se chovat UCTIVĚ???
Víte co je to logika? Třeba to, že má slečna jisté problémy s arogantními hovádky; nikoli problémy z toho, že by svou práci nevykonávala tak, jak má.
A ptal jsem se na tu uctivost, vašnosti; nebo snad hraběcí milosti? Vy jste si žádnou uctivost nezaplatil a na žádnou uctivost nemáte sebemenší nárok. Máte nárok leda na slušné chování, pokud se vy sám chováte slušně.
Písaříku, vy budete zřejmě jeden z nepříjemných zákazníků, o kterých píše.
Máte pravdu, za svoje peníze si kupuji i pořádné služby, neříkejte, že plat personálu není započten v ceně, a mám nárok na kvalitní obsluhu a ne, abych se ještě musel omlouvat. Já taky platím plnou cenu a tak chci plné služby. Kdybyste se někdy zůčastnil školení nového personálu, věděl byste. Ano, když nemám, co jsem si zaplatil, dovedu být setsakra nepříjemný. Pokud se vy chcete krčit před nasrknutou pokladní, je to vaše věc.
„a ne, abych se ještě musel omlouvat“
Popsal jste se dokonale. Lidi, kteří se ze zásady neomlouvají, fakt žeru. Jste směšný.