Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Praha se chystá na prodloužení tramvajových tratí, koleje povedou blíž k letišti

Dopravní podnik hlavního města Prahy (DPP) chystá prodloužení některých tramvajových tratí. Tyto plány jsou součástí strategických plánu do roku 2020. Hlavním cílem těcho plánů je výstavba trasy metra D, kromě toho však proběhne i rekonstrukce a prodloužení tramvajových tratí. Z Divoké Šárky tramvaj pojede až na Dědinu, cestující se tak dostanou blíž k letišti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V. Kotas

2. 10. 2018 18:09

Tramvajové tratě měly už dávno vést do Zdib, Jesenice, Běchovic, Uhříněvsi/Říčan.

0 0
možnosti

1. 10. 2018 13:17

Problém je, že je před volbami a pokud nevyhrají ti současní, tedy ANO a ČSSD, tak nové vedení celou koncepci prohlásí za nesmyslnou, půl volebního období věnuje její likvidaci a pomlouvání, pak bude vymýšlet něco nového - a pak jsou volby...

0 0
možnosti

V. Student

1. 10. 2018 13:09

"...pojede až na Dědinu, cestující se tak dostanou blíže k letišti"?! To novinářské řemeslo, to je tedy něco! Z hovadin dělají problém, a že se pořádné spojení na letiště konat zase nebude, to se tady vychválí ve shora uvedeném tónu?!

0 0
možnosti

1. 10. 2018 12:50

Všechna tato slibovaná prodloužení pražských tramvajových tratí jsou potřebná a vítaná, jenže měla být uskutečněná spolu s některými dalšími už dávno.

0 0
možnosti

1. 10. 2018 12:42

Nějak nechápu, proč se tramvajové dopravy využívá v okrajových čtvrtích tak málo. Přitom se jedná o efektivní, ale výrazně levnější řešení. Mám dojem, že v tom budou dotace z EU, jinak nechápu, proč metro A končí před Motolskou nemocnicí a proč se nyní řeší spojení s letištěm nákladnou vlakovou variantou, a ještě někdy až za 10 až 15 let. Měl by nám to pan Pavel Bém, případně pan Svoboda vysvětlit. Za ODS se totiž řešila koncepce dopravy.

0 0
možnosti

1. 10. 2018 13:14

Proč by měla být vlaková doprava na letiště nákladnější?

Tunel se razit nemusí, zastávky jsou v úrovni terénu - a celá trať má být vedena po tělese Buštěhradské dráhy a železniční dopravě slouží už od dob koňky.

0 0
možnosti

J. Novák 801

1. 10. 2018 12:00

Slibem neurazíš a před magistrátními volbami každý hlas dobrý...

0 0
možnosti

J. Brožek

1. 10. 2018 11:41

Tak hlavně to přiblížení tramvajové trati letišti je úžasný přínos, vždyť zbytek můžou už všichni dojít pěšky, ne :-)??

0 0
možnosti

1. 10. 2018 12:49

Také moc nechápu, proč tramvaj nenatáhnou až k letišti. Ale vinil bych z toho spíše ty, kteří stáli v čele města mnoho let. Druhá věc je, že Pražani se o tyto věci moc nezajímají a potom, když kolabuje doprava, si myslí, že to za ně vyřeší Pán Bůh nebo pan Pospíšil. On totiž ví, jak se dělá v Amsterdamu.

0 0
možnosti