Diskuze
Stát zaplatí správci mýta i za silnice, kde nebudou kamiony platit ani korunu
Děkujeme za pochopení.
JAKÝ STÁT ???SNAD V DRTIVÉ VĚTŠINĚ PRCUJÍCÍ ZE SVÝCH DANÍ A MALÍ A STŘEDNÍ PODNIKATELÉ !!NADNARODNÍ FIRMY TU POD DOHLEDEM STÁTU V DRTIVÉ VĚTŠINĚ DANĚ NEPLATI A KDYŽ TAK SMĚŠNÉ !!!!! ŤOK JE ASI JEN FIGURKA MOCNÝCH FIREM NESCHOPNÁ NULA ??
M. Sluka
Vysvětlete někdo, prosím, starostům a hejtmanům, jak funguje navigační systém Galileo a co to je datový přenos přes GSM síť! Ať ze sebe nedělají veřejně blbce!
J. Novák 801
Státu je lhostejné, na kolik to přijde, stejně žádné své peníze nemá. Pro ty, kteří rozhodují je důležité jen, kolik se z kapes daňových poplatníků přeleje do soukromých a stranických pokladen...
Pokud jde o satelitní sledování aut, prakticky to nebude stát nic. Data se z krabiček stáhnou musí tak jako tak a jde jen o to, zda program zpracuje pár gigabajtů dat navíc nebo ne. Investiční náklady nulové, náklady na lidskou obsluhu také. Jde o to, za jak dlouho to počítač zvládne sumarizovat. Výstupy se musí udělat tak jako tak.
V tom je výhoda satelitní technologie. Náklady na pokrytí dalších kilometrů silnic jsou pouze v tom, jak se nastaví vstupní data pro vyhodnocovací program.
Jo pardon, ještě jde o to, zda na dopravních značkách bude napsané písmeno M nebo ne.
Článek je o SATELITNÍ technice ne/vybírání mýta a na fotografii je POZEMNÍ mýtná brána. Žertovné.
Já na tom nic žertovného nevidím. Máte představu, kolik lidí v tomto státě si neumí představit, že lze mýto vybírat i jinak, než za "pomoci" mýtných bran? Takže, když je řeč o mýtném, tak si ti lidé představí mýtnou bránu a je jim alespoň trochu jasné, o co jde. A ještě dotaz: Co byste si představoval jako doprovodné foto u článku o mýtném vybíraném, resp. sledovaném, prostřednictvím satelitu?