Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

ČD Cargo bych nejradši prodal. Co s firmou, která nic nepřináší, říká šéf Českých drah

Většinu dceřiných firem Českých drah, jejichž činnost nesouvisí s osobní dopravou, by jejich šéf Miroslav Kupec nejraději prodal. Zbavil by se rád například nákladního dopravce ČD Cargo, chybí mu však podpora politické reprezentace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

13. 12. 2018 13:35

"spolehlivý partner" neni zrovna slovni spojeni který by mi sedelo na cesky drahy

0 0
možnosti
KJ

1. 12. 2018 14:26

Tady je důvod toho chystaného tunelu:

LN: I přesto, že jde převážně o firmy, které jsou na rozdíl od osobní dopravy výdělečné?

Jediná výhoda spočívá v tom, že nám můžou vyplatit dividendu ze zisku. To se ale neděje. ČD Cargo, které se pohybuje na volném trhu, musí investovat. To je ale v protikladu s tím, že nám jako mateřské společnosti odvede dividendu. K čemu je mi dceřiná firma, která mi nic nepřinese?

Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/doprava/cd-cargo-bych-nejradsi-prodal-co-s-firmou-ktera-nic-neprinasi-rika-sef-ceskych-drah.A181127_140303_ln-doprava_pave

0 0
možnosti
KH

1. 12. 2018 10:33

Kámošovi? Aby mu vydělával ??

0 0
možnosti
AT

1. 12. 2018 11:51

Aby udělal radost Ťokovi a déle se udržel na židli. Předchozí ředitel Krtek přivedl ČD do černých čísel a musel jít, protože se to nelíbí Jančurovi. Ťok je Jančurův mopslík.

0 0
možnosti
MJ

1. 12. 2018 10:03

Pan generální ředitel zapomněl na velkou byrokracii na ČD. Na dráhy je nabaleno spousta pracovních pozic se kterými ČD bude vždy dražší než kdokoliv jiný. Myslím tím kancelářská místa, aparát který se živý vymýšlením nesmyslných slev, vlakový revizoři atd.

0 0
možnosti
AT

1. 12. 2018 11:51

Nějaké podrobnosti by nebyly?

0 0
možnosti
DB

D. Block

1. 12. 2018 9:29

A co se snažit, aby neco prinášela, pane řídící?

Za ty prachy co tam berete..:)

0 0
možnosti
ST

Tak to vypadá, když každou kolej vlastní někdo jiný. Nechápu, proč se ČD nevrátily také k autobusové dopravě jakou měly před rokem 1953, kdy autobusy z okolí venkovských železničních stanic do nich dováželi cestující. Dnes autobusovou dopravu má konkurence, která dováží děti do škol, za což je je placena obcemi a kraji, a nemá zájem na tom, aby lidi cestovali , a už vůbec ne vlakem. Bez auta je člověk na venkově na tom hůř než v 19. století, protože nesmí ani chodit pěšky po silnici.

0 0
možnosti
PH

1. 12. 2018 10:45

Kdo vlastní a zároveň udržuje koleje ?

0 0
možnosti
PM

1. 12. 2018 6:56

No konečně naco držet nákladní dopravu když nic nevozí a když přivezou tak musí platit penále.Jeden známý mi říkal jak to funguje raději než jeden vlak tak radši 100kamionů.V cargo jsou jenom lempli .

0 0
možnosti
PS

1. 12. 2018 11:53

Lempl, navíc ukecaný, jste tu vy.

ČD Cargo je jediná opravdu výdělečná divize ČD.

0 0
možnosti
VHK

V. Kotas

1. 12. 2018 6:50

Tebe je potřeba vyměnit, jsi stejný břídil, jako tví předchůdci. ČD se nemělo dělit a vy jste tam od toho, aby tato firma prosperovala a měla pověst/byla vážena, jako to bývalo. Zvlášť za ty peníze, které tam berete.

0 0
možnosti