Diskuze
Prozkoumali jsme Škodu Scala. Je to praktické auto, ale Golfu nesmí ‚lézt do zelí‘
Děkujeme za pochopení.
Kolem toho auta udělali strašné halo a všude se o něm psalo. A teď když je venku tak bych ani neřekl že to je nějáká Scala ale proště upravenej rapid ...
Natažené Polo nemůže být Golf, stejně jako natažený Golf (Ochcávka) není Passat.......
P. Horák
notyvoe
co to misto vzadu, dyt tam se nevejde ani skrcenec :)
Jsem jediný, kdo z té Scaly není tak "odvařenej" jako ostatní? Na to jaké novinky slibovali mi to přijde dost málo.., co Vám?
Byl okolo toho obrovský humbuk pro nic za nic! Opět žádný hybridní pohon, design pořád na stejné brdo. Díky, ale nechtěl bych to ani zadarmo.
Cintát článku: " .. tři dospělí chlapi tu na zadní lavici vedle sebe určitě pohodlí mít nebudou.". To se možná stane jedině, že celé osazenstvo pojede z hospody domů a v tom případě jim to bude šuma fuk :)
Nechápu porovnání/konkurenci s golfem, ceedem, apod, když je to auto na podvozku fabie. Nejde o velikost, ale o i kvalitu. Na podvozku nižší kategorie se vždycky šetří, vzadu bubny, bez multilinku, atd. Zajímavý, že neporovnávají s oktávkou, která je ve stejné kategorii jako rádoby konkurekce. Škodovka se snaží scalu uměle zařadit jinam, aby následně mohla opodstatnit vyšší cenu. VW obecně mě cenovou politikou odrazuje, když za stejné peníze dostanu vyšší kvalitu jinde, škoda škodě.
"Golfu nesmí lézt do zelí"?? Podobné fráze ohledně pozice Škody v koncernu VW mě už začínají nudit. Stejně tak Golf nesmí lézt do zelí Audi A3! Kdyby do Škody a Seatu strkali materiály stejné kvality jako do VW a Audi tak těm prvním dvěma firmám klesne zisk na každém autě a těm druhým klesne prodej čili všichni by tratili.
J. Moravec 996
Kdyby to bylo elektricke auto, byl by to hit. Se spalovakem to je jen shit.
Jako elektrické auto by to byl totální propadák !!! V současné době neprodejné.