Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Boj se ,zlobivými' zákazníky. E-shopy s oblečením omezují časté vracení zboží

Objednají si padesát kusů oblečení, ve výsledku ale koupí pouze tři. I takové zákazníky měl internetový obchod s módou Zoot. Podobné chování kupujících je pro e-shopy problém, protože přicházejí o zisky. Zoot začal své zákazníky rozdělovat do pomyslných škatulek a na ty "problémové" si posvítil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K. Čtvrtý

26. 1. 2019 6:59

No, asi takhle. Je to sice od zákazníků ošklivé, ale vy sami jste na tuto možnost upozorňovali ve své reklamě a co víc soudruzi, vrácené zboží (nejen tato firma) si nechává vyprat, vyžehlit, zabalit a prodávat opět jako nové, ne použité. Takže co tady řešíte? A tyto podvody se nedějí jen u hadrů, ale i u elektroniky. Za plnou cenu dostávají čeští zákaznící osahanej, použitej šunt. V této zemi fungují fabriky, které se přebalováním zboží (a tím klamání zákazníků) normálně živí, stačí hledat.

0 0
možnosti

27. 1. 2019 6:29

Dáte odkaz? Nevím, proč bych měl hledat, když evidentně vy už jste hledal... Takže, Čtvrtý, ty odkazy?...

0 0
možnosti

25. 1. 2019 15:45

Když někdo chce prodávat hadry a boty bez vyzkoušení, musí počítat:

1. že nic neprodá

2. že lidi budou zboží vracet.

Jak tu už někdo poznamenal, jedna velikost napsaná na visačce znamená kolikrát plus/mínus dvě čísla ve skutečnosti.

A nejen u "světových" obchodů, co rozesílají zboží všude možně. U Husky mi loni říkali, že teď už budou velikosti uvádět, jak je v kraji zvykem. To znamená po přechodnou dobu ještě větší zmatek. Doprodej bude ve starých rozměrech, nové zboží v nových.

Jediná možnost, jak to dělá Tchibo. Paní prodavačka mi poradila si nechat poslat všechno třikrát, o číslo větší a menší. Snad si vyberu při vyzvednutí zboží.

0 0
možnosti

25. 1. 2019 9:42

Jak jinak si kupovat oblečení a obuv, když se "Rozměry u jednotlivých značek se mnohdy rozcházejí" ?

U ZOOT si mysleli, že můžou mít jen výdejny bez toho, aby na prodejně drželi zboží na skladem na prodejně, jak je obvyklé u jiných distribučních řetězců.

0 0
možnosti

25. 1. 2019 8:43

A co je spatneho na tom, ze si napred vyzkousi vic obleceni a koupi jen to, co jim sedne ? A ze to ten kram musi posilat na pobocky, to je snad u prodejcu normalni a temto navic zakaznik priblizne rekne, co chce, takze maji mensi problemy s logistikou.

0 0
možnosti

25. 1. 2019 7:57

Jsou obchody, které toto nepovažují za problém a stále to zákazníkům nabízí bez problémů. Zřejmě to bude problém jen ZOOTu.

0 0
možnosti

25. 1. 2019 7:55

Pořídil si hospodu, ale chodili mu tam lidi.

Nabídl zaslání a vyzkoušení zboží na pobočce a lidi to začali využívat. :D :D :D

0 0
možnosti

25. 1. 2019 7:37

Až se tu po vzoru Číny zavede kreditní systém občana, tak ti, co dobrou službu zneužívají, půjdou bodově ke dnu a nic si neobjednají, nebo s přirážkou.

0 0
možnosti

25. 1. 2019 8:44

Jasne, budou si must poridit novej email a zacnout s cistym stitem.

0 0
možnosti

J. Nový

25. 1. 2019 6:50

Vyčůránci se najdou vždy. Naprosto bych chápal, kdyby e-shopy sdílely seznam podobných zákazníků, i když by to jsitě bylo proti zákonu na ochranu osobních dat.

0 0
možnosti

25. 1. 2019 8:45

Na tom neni nic vycuraneho. Je uplne normalni si obleceni vyzkouset. me prijde jako dobrej system napsat obchodnikovi, budu potrebovat priblizne takoveto kalhoty, on posle 10 kusu a ja si pujdu vybrat

0 0
možnosti