Diskuze
Boj se ,zlobivými' zákazníky. E-shopy s oblečením omezují časté vracení zboží
Děkujeme za pochopení.
K. Čtvrtý
No, asi takhle. Je to sice od zákazníků ošklivé, ale vy sami jste na tuto možnost upozorňovali ve své reklamě a co víc soudruzi, vrácené zboží (nejen tato firma) si nechává vyprat, vyžehlit, zabalit a prodávat opět jako nové, ne použité. Takže co tady řešíte? A tyto podvody se nedějí jen u hadrů, ale i u elektroniky. Za plnou cenu dostávají čeští zákaznící osahanej, použitej šunt. V této zemi fungují fabriky, které se přebalováním zboží (a tím klamání zákazníků) normálně živí, stačí hledat.
Dáte odkaz? Nevím, proč bych měl hledat, když evidentně vy už jste hledal... Takže, Čtvrtý, ty odkazy?...
Když někdo chce prodávat hadry a boty bez vyzkoušení, musí počítat:
1. že nic neprodá
2. že lidi budou zboží vracet.
Jak tu už někdo poznamenal, jedna velikost napsaná na visačce znamená kolikrát plus/mínus dvě čísla ve skutečnosti.
A nejen u "světových" obchodů, co rozesílají zboží všude možně. U Husky mi loni říkali, že teď už budou velikosti uvádět, jak je v kraji zvykem. To znamená po přechodnou dobu ještě větší zmatek. Doprodej bude ve starých rozměrech, nové zboží v nových.
Jediná možnost, jak to dělá Tchibo. Paní prodavačka mi poradila si nechat poslat všechno třikrát, o číslo větší a menší. Snad si vyberu při vyzvednutí zboží.
Jak jinak si kupovat oblečení a obuv, když se "Rozměry u jednotlivých značek se mnohdy rozcházejí" ?
U ZOOT si mysleli, že můžou mít jen výdejny bez toho, aby na prodejně drželi zboží na skladem na prodejně, jak je obvyklé u jiných distribučních řetězců.
A co je spatneho na tom, ze si napred vyzkousi vic obleceni a koupi jen to, co jim sedne ? A ze to ten kram musi posilat na pobocky, to je snad u prodejcu normalni a temto navic zakaznik priblizne rekne, co chce, takze maji mensi problemy s logistikou.
Jsou obchody, které toto nepovažují za problém a stále to zákazníkům nabízí bez problémů. Zřejmě to bude problém jen ZOOTu.
Pořídil si hospodu, ale chodili mu tam lidi.
Nabídl zaslání a vyzkoušení zboží na pobočce a lidi to začali využívat. :D :D :D
Až se tu po vzoru Číny zavede kreditní systém občana, tak ti, co dobrou službu zneužívají, půjdou bodově ke dnu a nic si neobjednají, nebo s přirážkou.
J. Nový
Vyčůránci se najdou vždy. Naprosto bych chápal, kdyby e-shopy sdílely seznam podobných zákazníků, i když by to jsitě bylo proti zákonu na ochranu osobních dat.
Na tom neni nic vycuraneho. Je uplne normalni si obleceni vyzkouset. me prijde jako dobrej system napsat obchodnikovi, budu potrebovat priblizne takoveto kalhoty, on posle 10 kusu a ja si pujdu vybrat