Diskuze
Drsný pád 'železničáře č. 1'. Šéf ČD končí kvůli informacím bezpečnostních složek
Děkujeme za pochopení.
Kdoví, zda ty "bezpečností složky" nejsou rizikem pro stát a zda ten zde nepopulární president se "občas" netrefí do černého.
J48o96s49e11f 46K90u60c25i33r40e31k
České dráhy loni zvýšily zisk o 200 milionů na 1,2 miliardy korun. Ktery statni podnik se muze pochlubit podobnym vysledkem? Tahle zeme proste nesmi fungovat? Kdo tohle organisuje, nevim.
Babiš předvídal už před dvěma týdny, že Kupec skončí, a od něj se to dozvěděli ti, kdo to měli provést.
Bezpečností riziko je prý v tom, že Kupec údajně podepsal Milionu chvilek petici za Babišovo odstoupení.
A přes to nejede vlak.
Jake bezpecnostni riziko vymyslili cuckari z BIS ?
Asi zjistili rozdil mezi normalnim a sirokorozchodem. Ten uz znal car-"a chuj s tim"-a to je tech 20 cm.
J. Zima 869
Já to znám, že když se cara Mikuláše I ptali, jestli nemají být koleje u nově budované železnice širší, jelikož je Rusko mnohem větší země, odpověděl prý "na chuj šire". A ten rozdíl je jen cca 10 cm 1435/1524 mm, později v SSSR redefinováno na 1520 mm. Je to ale urban legend, protože těch 1524 mm je 5 stop a byl to původní rozchod prvních železnic v Anglii.
A kdo ho do tohoto místa bez prověrky dosadil? Která strana zodpovídá za strategicky důležitou železnici?