23. listopadu 2017 6:00 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Dominik Hašek nám nepomáhá, říká o propagaci nápoje jeho zaměstnanec

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 7Diskuse
Dominik Hašek se v obchodní sféře stále hledá. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Dominik Hašek se v obchodní sféře stále hledá. | foto:  Michal Šula, MAFRA

PRAHA Velice otevřený byl na úterní konferenci Forum Media 2017 o marketingové a PR komunikaci potravinových značek Jiří Procházka. Ten se stará o marketing značky Smarty, tedy nápojové firmy, kterou vlastní hokejová legenda Dominik Hašek. „Hodně nám pomáhá Dominik Feri. A nepomáhá Dominik Hašek,“ uvedl Procházka překvapivě na adresu svého šéfa.

Procházka poukázal na to, že pozitivnější reklamu dělá Smartymu na sociálních sítí svým sdílením poslanec za TOP 09 Dominik Feri.

Naopak osobnost Dominika Haška prý prodej nápoje nezvyšuje.  

„Řešili jsme tu, jestli osobnost značce pomáhá, nebo nepomáhá. Tak já můžu s čistým svědomím říct, že v případě Smartyho nepomáhá,“ uvedl PR manažer Procházka.

Dominik Hašek přebral slavnostně na ledě symbolickou šavli
Dominik Hašek v Síni slávy NHL.

„V celé záležitosti panu Procházkovi věřím,“ reagoval krátce Hašek, jenž se více k celé situaci nechtěl vyjadřovat.

S Dominikem Haškem se prý Procházka domluvil na tom, že na negativní ohlasy bude odpovídat olympijský vítěz z Nagana. „Domluvili jsme se, že na ty hejty bude odpovídat sám,“ uvedl Procházka.

Podle něj je nyní Smarty stále v červených číslech, aby se dostal do těch černých, musel by prodej zdvojnásobit.

Banner Index listopad

„Smarty v současné době prodává 250 tisíc plechovek ročně, potřebuje se dostat ještě na jednou tolik. Zatím stále není v černých číslech, situace se ale zlepšuje,“ přiznal Procházka.

Dodal ale, že produktu hodně pomohla nová značka Smarty myslivecký a rybářský. 

„Dominik je vášnivý nimrod. A má rád přírodu. A tak jsme na začátku roku přišli se Smartym mysliveckým a rybářským. Vy se smějete, ale jen registrovaných myslivců je u nás 280 tisíc a je to loajální skupina,“ uvedl Procházka.

21.listopadu 2017 v 20:10, příspěvek archivován: 22.listopadu 2017 v 17:59

"Hodně nám pomáhá @DominikFeri." A nepomáhá Dominik Hašek. Překvapivě veřejně přiznává na #fm2017 Jiří Procházka, marketing & PR manažer Smartyho. #onbaví https://t.co/edrUSqnCLI

larJaroslav Šindelář
  • 7Diskuse


Tipsport extraliga - 30. kolo

16.1. Zlín 17:30 Kometa Brno

Tipsport extraliga - 29. kolo

8.12. Vítkovice 7 : 3 Sparta Praha
8.12. Plzeň 6 : 0 Olomouc
8.12. Jihlava 1 : 0pp Třinec
8.12. Litvínov 3 : 4 Mountfield HK
8.12. Zlín 4 : 3 Liberec
8.12. Kometa Brno 4 : 1 Mladá Boleslav
8.12. Pardubice 5 : 2 Chomutov

Tipsport extraliga

Tým Z V VP. PP. P S B
1. HC Škoda Plzeň 30 17 0 0 3 108:64 66
2. Mountfield HK 32 16 0 0 7 89:57 63
3. HC Vítkovice Ridera 30 15 0 0 9 93:73 53
4. HC Oceláři Třinec 30 14 0 0 9 81:72 52
5. HC Kometa Brno 29 12 0 0 7 89:68 49
6. HC Olomouc 30 9 0 0 9 71:76 45




REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ, NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS Registrace

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07. Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.