On nebaví. Smarty chtěl uctít zesnulou legendu, místo toho památku Bubníka zhanobil |
Procházka poukázal na to, že pozitivnější reklamu dělá Smartymu na sociálních sítí svým sdílením poslanec za TOP 09 Dominik Feri.
Naopak osobnost Dominika Haška prý prodej nápoje nezvyšuje.
„Řešili jsme tu, jestli osobnost značce pomáhá, nebo nepomáhá. Tak já můžu s čistým svědomím říct, že v případě Smartyho nepomáhá,“ uvedl PR manažer Procházka.
„V celé záležitosti panu Procházkovi věřím,“ reagoval krátce Hašek, jenž se více k celé situaci nechtěl vyjadřovat.
S Dominikem Haškem se prý Procházka domluvil na tom, že na negativní ohlasy bude odpovídat olympijský vítěz z Nagana. „Domluvili jsme se, že na ty hejty bude odpovídat sám,“ uvedl Procházka.
Podle něj je nyní Smarty stále v červených číslech, aby se dostal do těch černých, musel by prodej zdvojnásobit.
„Smarty v současné době prodává 250 tisíc plechovek ročně, potřebuje se dostat ještě na jednou tolik. Zatím stále není v černých číslech, situace se ale zlepšuje,“ přiznal Procházka.
Dodal ale, že produktu hodně pomohla nová značka Smarty myslivecký a rybářský.
„Dominik je vášnivý nimrod. A má rád přírodu. A tak jsme na začátku roku přišli se Smartym mysliveckým a rybářským. Vy se smějete, ale jen registrovaných myslivců je u nás 280 tisíc a je to loajální skupina,“ uvedl Procházka.