Diskuze
E-shopy si stěžují na Českou poštu. Balíky do ruky nechává na pobočce, přitom se za ně připlácí
Děkujeme za pochopení.
I. Veselý
On ten Vitík má nějaké divné myšlení. Dostanu SMS avízo, že balík bude doručen s intervalem osm hodin (která jiná doručovací služba má interval delší než hodiny 3?), jsem doma a nic! Druhý den dostanu do schránky oznámení že nebyl učiněn pokus o doručení. Zavolám na poštu že ho chci doručit znovu a interval kratší osmi hodin nedostanu.
S63t13a10n24i75s83l15a94v 33T38o40m32á98š
Od té doby, co odešla do důchodu generace starých poštovních sekaček, funguje doručování perfektně, žádný naspěch u zvonku.
A. Stiess
ČTU by měl službu balík do ruky zakázat - pošta zjevně okrádá zákazníky a od začátku ví, že k doručení nedojde.
Já mám s tímto "balíkem" opakovaně špatnou zkušenost - navíc ani reklamovat nejde, protože si doručování "přehazuje" několik poštovních úřadů (listovní, balíkový).
I. Veselý
Je to tři roky co jsem oznámení o nevykonání pokusu o doručení dostal poprvé a napsal dotaz na ČTÚ a dozvěděl se, že balík do ruky není základní poštovní služba ale komerční služba ČP a nad takovou ČTÚ dohled nemá.
Musím se připojit. Ještě před pár lety ČP balíky doručovala na adresu bez problémů, dokonce ráno posílala SMS, kdy doručovatel přijede, event. sám doručovatel zavolal. Teď je to tak, že už ráno nevolají a někteří nevolají ani před příjezdem. Prostě přijedou a zazvoní. Když z domu nestačím vyběhnout do 10-15 vteřin, tak pak už jen mávám zadním světlům poštovního auta... Jo, byly doby, kdy jsem se ČP zastával, protože jsem měl velmi dobré zkušenosti. Ale poslední dobou to skutečně spěje podstatně k horšímu.