Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

EY: Podíl dieselů by mohl během příštích tří let klesnout až ke 20 procentům

Podíl nových aut s dieselovým motorem prodávaných na českém trhu by se mohl během příštích tří let snížit až ke 20 procentům ze stávajících 28 procent. Ještě v roce 2017 to přitom bylo 38 procent, tedy o deset procentních bodů více. ČTK to řekl partner EY pro automobilový průmysl Petr Knap.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdeněk Pavliš

21. 4. 2019 23:56

Pan Moravec tvrdí, že elektromobily vítězí, no nevím, v ČR se jich za minulý rok prodalo pár desítek kusů. Vítězství si představuji jinak.

0 0
možnosti

J. Moravec 996

22. 4. 2019 0:17

V CR se prodalo 2018 725 BEV. CR take neni smerodatny trh. Verte, zacatek je pomaly, ale narust bude rychly. Cina ma povinnou kvotu 10% a kazdy rok plus 2%.

0 0
možnosti

J. Moravec 996

21. 4. 2019 10:18

V Cine jsou elektromobily uz bezny dopravni prostredek. Jak nejaky starec tvrdi, Cina nas vzor.

0 0
možnosti

V. Kotas

21. 4. 2019 6:22

Je to " malováno " hezky, jen co je pravda. Ta však je trochu jiná. Zatím jsou ta auta na baterky ( a to doslova ), leda tak dobrá jako nákupní tašky do měst a blízkého okolí. Dokládají to příspěvky pana Pavliše.

0 0
možnosti

J. Moravec 996

21. 4. 2019 10:13

Kolik elektromobilu ma Pavlis vyzkousenych? Kolik kilometru najezdi prumerny Cech denne? Elektromobil s dojezdem 300 km na jedno nabiti uplne staci. Za hodinu nabijeni mate dalsich 200 km nabito. Jak casto to vyuzije kazdy Cech? Mam 2 EV a spalovak nepotrebuji.

0 0
možnosti

Zdeněk Pavliš

20. 4. 2019 17:17

Ve firemním sektoru se středním a velkým nájezdem km ročně je nafta výhodná. Například v naší firmě budeme během tohoto čtvrtletí měnit dvě vozidla pro obchoďáky. Samozřejmě v naftě. Rovněž pro nás majitele je výhodná nafta třílitr šestiválec.

0 0
možnosti

J. Moravec 996

20. 4. 2019 13:04

Elektromobilita vitezi, spalovak jde do muzea. Tesla je nejlepsi.

0 0
možnosti

Zdeněk Pavliš

20. 4. 2019 17:25

Pane Moravče, právě budu kupovat dva muzeální nafťáky, než koupím nějaké vozidlo na elektřinu budete se muset vy zelení více snažit, snížit ceny na úroveň spalováků, zkrátit dobu tankování na úroveň spalováků a zvýšit dojezd.

0 0
možnosti

20. 4. 2019 10:51

Naviac najmodernejsie diesle uz dnes splnuju USA kritéria na skodlivin na rok 2023 ( euro 6 rpe2), kym benzinaky este ani riesenie nemaju na redukciu CO2.

0 0
možnosti

20. 4. 2019 10:46

Taka malickost unika tym jasnovidcom, ze hlavne CO2 treba, dokonca zákonne redukovat na minimalnu hodnotu. Diesle vsak ziaden CO2 neprodukuju na rozdiel od benzinovych motorov. Takze ako chcu zabezpecit mobilitu?

0 0
možnosti

J. Moravec 996

20. 4. 2019 13:03

Vy jste expert na mobilitu. CO2 nevznika u dieselmotoru. Mate nizky prijem kysliku, mozek jste uz vypnul?!

0 0
možnosti

P. Horák

20. 4. 2019 6:26

tak jako v americe jsou dyzly hit, v japonsku jsou hit a to lhani euro filcek politiku, to nevim jestli zabere :)

0 0
možnosti

K. Novák 181

20. 4. 2019 9:19

Možná,že v Japonsku a Americe (které?) jsou dyzly hit,ale diesely ne.

0 0
možnosti