"Kampaň pracuje s osobnostmi, které si vychutnávají Fernet Stock. Každá jinak, každá po svém. Ale pro všechny je společné jedno. K hořké chuti Fernetu Stock musí člověk postupně dojít. Chvíli to trvá, než ji objeví a dovede ocenit. Ale když se tak stane, nedá na ni dopustit," tvrdí marketingový manažer značky Fernet Stock Michal Riegel. Primární cílovou skupinu přitom představují muži ve věku 30 až 40 let.
Čtyři nové třicetivteřinové spoty jsou prvním "televizním" výsledkem spolupráce Stocku Plzeň s reklamní agenturou Ogilvy & Mather Praha. Režisérem se stal David Ondříček, jenž největší úspěchy sklízel s filmem Samotáři, v němž si zahrál i Trojan.
V úvodu kampaně budou nasazeny spoty s ním, postupně se přidají i astronom Petr Sobotka, hudební skupina Billy Barman a zakázkový ševcovský mistr Erik Martin Lawart. Pro letní měsíce je připravena i tisková a bigboardová reklama, počítá se rovněž se sociálními sítěmi na webu.
Nová reklama je v pořadí šestým spotem, který byl pro Fernet Stock vytvořen. Fernet Stock se stal se spotem "V baru" z poloviny devadesátých let vůbec první domácí lihovinou, která měla svoji televizní reklamu. Následovaly spoty "Balkon" (z roku 1998) a "Muži v kabrioletu" (z roku 2002), reklama s Karlem Rodenem (2005) a konečně v roce 2007 "Lipno" s vyfouknutou manželkou.