Nově otevřenou prodejnu v pražské Libuši obsluhují česky i vietnamsky mluvící prodejci. Zákazníkům vedle servisu v jejich mateřštině mají nabídnout také zvýhodněné tarify pro volání do Vietnamu.
„Otevřením nové prodejny v prostorách Sapy vycházíme vstříc velké vietnamské komunitě v České republice, která má, co se týče telekomunikací, specifické potřeby,“ říká Slavomír Furman, manažer prodeje Vodafonu.
Pracovníci pomohou zákazníkům v prodejně, kteří často neovládají český jazyk i s výběrem vhodného telefonu a jeho nastavením.
Podle Českého statistického úřadu žije v Česku více jak 60 tisíc Vietnamců a právě tato menšina je u nás nejvíce zakořeněná.
ČTĚTE TAKÉ: |
Spolupráci s touto komunitou nedávno oznámil také obchodní řetězec Makro, který hodlá založit síť večerek provozovaných právě Vietnamci.
Právě vietnamské obchůdky ve většině českých měst už nahradily klasické večerky. Makro chce svojí novinkou pomoci svým zákazníkům i sobě.
„Když se bude dařit jim, bude se dařit i nám. Naše tržby jsou toho důkazem,“ řekl nedávno časopisu Forbes generální ředitel české pobočky Makra Axel Hluchy.