náhledy
Na začátku 90. let, kdy se Hausenblas a Neumann chtěli vrhnout na vlastní byznys, to přitom vypadalo, že by se měli raději podnikání obloukem vyhnout – oba začínali jako prodejci přípravků na hubnutí Herbalife. A skončili se statisícovými dluhy.
Autor: MAFRA - ALEXANDR SATINSKÝ
Podnik dováží přes tři tisíce druhů textilu, které následně expeduje do 12 zemí EU. Díky velkým zásobách může firma v podstatě kdykoliv doručit jakékoliv množství triček či mikin.
Autor: MAFRA - ALEXANDR SATINSKÝ
„Za rok 2013 jsme měli nejlepší hospodářské výsledky v historii firmy a jsme připraveni na další růst. Budeme lídr v oblasti reklamního textilu v Evropě,“ říká sebevědomě Martin Hausenblas, jeden z majitelů společnosti Adler.
Autor: MAFRA - ALEXANDR SATINSKÝ
Vysokozdvižné vozíky jsou naváděné tak, aby nikdy nemohly narazit do regálů, systém ví, kde se na páse pohybuje jaká zásilka a kamery hlídají, zda vše sedí. Díky tomu stačí jen pár zaměstnanců, aby firma zvládla přísun textilu, který pro ni v Asii vyrábí celkem 15 tisíc pracovníků, a dokázala ho přes noc vyexpedovat do celé Evropy.
Autor: MAFRA - ALEXANDR SATINSKÝ
Na to, že je zde uloženo na pět milionů nejrůznějších triček, mikin, čepic nebo bund a každý den se jich další kontejnery přiváží a odváží, je v ostravském skladu společnosti Adler Czech až zarážející klid.
Autor: MAFRA - ALEXANDR SATINSKÝ
Spolužákům ze střední školy Martinu Hausenblasovi a Pavlu Neumannovi se podařilo vybudovat jednu z největších firem na reklamní textil v Evropě. Dnes oba rozjíždí další podnikání – chtějí zlepšit dopravu ve městech po celém světě.
Autor: MAFRA - ALEXANDR SATINSKÝ
BYZNYS ŽIJE: Na začátku byly dluhy. Nyní jsou evropskou jedničkou reklamních triček.
Autor: MAFRA - ALEXANDR SATINSKÝ