náhledy
Škoda Favorit vypůjčená z Retroautomuzea ve Strnadicích na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Škoda Favorit a vozy Tatra na polygonu v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Škoda Favorit před areálem Tatra Trucks v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Škoda Favorit vypůjčená z Retroautomuzea ve Strnadicích na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Škoda Favorit vypůjčená z Retroautomuzea ve Strnadicích na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Škoda Favorit vypůjčená z Retroautomuzea ve Strnadicích na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Škoda Favorit vypůjčená z Retroautomuzea ve Strnadicích na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Škoda Favorit vypůjčená z Retroautomuzea ve Strnadicích na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Škoda Favorit vypůjčená z Retroautomuzea ve Strnadicích na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Škoda Favorit a vozy Tatra 815 Rallye Paříž-Dakar na polygonu v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Škoda Favorit a vozy Tatra na polygonu v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Další pokus o novodobé provedení původní fotografie z doby testování Favorita. Původní fotka s prototypem se objevila v knize Jana Králíka
Autor: Martin Mičánek
Další pokus o novodobé provedení původní fotografie z doby testování Favorita. Původní fotka s prototypem se objevila v knize Jana Králíka
Autor: Martin Mičánek
Podobná fotografie se objevila na přebalu knihy V soukolí okřídleného šípu od Jana Králíka. Tehdy na ní pózoval šéfkonstruktér Favorita Petr Hrdlička, teď na ní je tatrovák Radomír Smolka
Autor: Martin Mičánek
Kontrast generací: aktuální vozy Škoda a Tatra v porovnání s modely s původem v osmdesátých letech na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Kontrast generací: aktuální vozy Škoda a Tatra v porovnání s modely s původem v osmdesátých letech na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Tatra Phoenix Präsident a Škoda Superb na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Tatra 815 Rallye Paříž-Dakar z roku 1986 a vypůjčená Škoda Favorit na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Radomír Smolka, technický ředitel a místopředseda představenstva Tatra Trucks se Škodou Favorit a Tatrou 815 Rallye Paříž-Dakar z roku 1986 na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Radomír Smolka, technický ředitel a místopředseda představenstva Tatra Trucks se Škodou Favorit a Tatrou 815 Rallye Paříž-Dakar z roku 1986 na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Škoda Favorit a Tatra 815 Rallye Paříž-Dakar z roku 1986 na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek