náhledy
A konečně, příští rok se také podle informací zástupců automobilky dočkáme i provedení Sportline, které přinese i novou motorizaci – benzínový motor 2.0 TSI s výkonem 140 kW.
Autor: Škoda Auto
Jízdně je to moc příjemný agregát, sbírá se ochotně už zhruba od 1 600 otáček za minutu, zatímco diesel i tříválec 1.0 TSI vyžadují pro ochotnější akceleraci nejméně dva tisíce otáček.
Autor: Škoda Auto
Ale jeho zvuk je vcelku příjemný a má ze všech tří testovaných verzí nejplynulejší nástup výkonu.
Autor: Škoda Auto
Krásně hladce pak působí čtyřválec 1.5 TSI, který ale překvapivě po překročení zhruba tří tisíc otáček za minutu působí ze všech agregátů nejhlasitějším dojmem.
Autor: Škoda Auto
Dobře se podařilo i odhlučnění turbodieselu, který neduní a nepřenáší vibrace.
Autor: Škoda Auto
Dobře se podařilo i odhlučnění turbodieselu, který neduní a nepřenáší vibrace.
Autor: Škoda Auto
O dobré aerodynamice vypovídá i to, že při vyřazení na neutrál na rovince Karoq jen mírně zpomaluje, celkové jízdní odpory jsou hodně minimalizovány.
Autor: Škoda Auto
Od nového roku se také bude Karoq vyrábět nejen v Kvasinách, ale také v Mladé Boleslavi, aby automobilka stihla uspokojit poptávku.
Autor: Škoda Auto
V objednávkách vede nejvyšší výbava Style.
Autor: Škoda Auto
Automobilka například až při zahájení prodeje 18. října prozradí ceny základních provedení, která zatím nešla objednávat.
Autor: Škoda Auto
První zákazníci dostanou Karoq již za pár dní, různé dílčí novinky budou u Karoqu nabíhat postupně.
Autor: Škoda Auto
V praxi nebude rozdíl ve spotřebách jednotlivých motorizací příliš dramatický.
Autor: Škoda Auto
Turbodiesel 2.0 TDI vykázal spotřebu 6,6 litru na 100 kilometrů a to byl jako jediný z testovaných modelů vybaven automatickou převodovkou a pohonem všech kol.
Autor: Škoda Auto
Jeho trumfem má být i funkce vypínání válců, která má ušetřit palivo.
Autor: Škoda Auto
V souvislosti s komfortem musíme zmínit i odhlučnění novinky.
Autor: Škoda Auto
Řidič ví, co se pod autem děje, i když řízení jde poměrně zlehka.
Autor: Škoda Auto
Podvozek tak působí velmi jistým dojmem, v zatáčkách Karoq drží pevně stopu a nenechá se rozhodit třeba nečekaným výmolem.
Autor: Škoda Auto
I když řidič doslova „vletí“ kolem do nečekané díry, neozve se žádná obří rána.
Autor: Škoda Auto
Karoq je až překvapivě komfortní auto.
Autor: Škoda Auto
podvozek zvládá nerovnosti filtrovat velmi jemně a karoq se na nich příjemně zhoupne.
Autor: Škoda Auto
Bohatě jsme tak mohli vyzkoušet, jakou práci odvedli především podvozkáři v Mladé Boleslavi.
Autor: Škoda Auto
Místní silnice se pro nové SUV mladoboleslavské značky ukázaly být jako vhodný prubířský kámen, jelikož kvantitou děr a často prachbídnou kvalitou připomínají především středočeské okresní silnice.
Autor: Škoda Auto
Zvýšení podvozku a těžiště auta totiž často výrobci kompenzují tuhým naladěním pružin a tlumičů, k tomu ještě komfort snižují často velká dodávaná kola.
Autor: Škoda Auto
Kompaktní SUV dovedou být v některých případech překvapivě nepohodlná auta.
Autor: Škoda Auto
Karoq je i na rozbité silnici pohodář a přitom se dobře řídí.
Autor: Škoda Auto
Auto je velmi komfortně naladěno, chlubí se i výtečným odhlučněním.
Autor: Škoda Auto
Škoda tak dala před zahájením dodávek možnost novinářům se s Karoqem poprvé svézt.
Autor: Škoda Auto
Prodej oficiálně odstartuje 18. října.
Autor: Škoda Auto
Nové kompaktní SUV Škoda Karoq pomalu míří k prvním zákazníkům.
Autor: Škoda Auto