náhledy
Od nového roku se také bude Karoq vyrábět nejen v Kvasinách, ale také v Mladé Boleslavi, aby automobilka stihla uspokojit poptávku.
Autor: Škoda Auto
V objednávkách vede nejvyšší výbava Style.
Autor: Škoda Auto
Základní 1.0 TSI je hezky tichý a jen cvičené ucho zaznamená jeho hrubší tříválcový podtón v některých otáčkách.
Autor: Škoda Auto
Dobře se podařilo i odhlučnění turbodieselu, který neduní a nepřenáší vibrace.
Autor: Škoda Auto
Krásně hladce pak působí čtyřválec 1.5 TSI, který ale překvapivě po překročení zhruba tří tisíc otáček za minutu působí ze všech agregátů nejhlasitějším dojmem.
Autor: Škoda Auto
V souvislosti s komfortem musíme zmínit i odhlučnění novinky.
Autor: Škoda Auto
Řidič ví, co se pod autem děje, i když řízení jde poměrně zlehka.
Autor: Škoda Auto
Karoq je i na rozbité silnici pohodář a přitom se dobře řídí.
Autor: Škoda Auto
Bohatě jsme tak mohli vyzkoušet, jakou práci odvedli především podvozkáři v Mladé Boleslavi.
Autor: Škoda Auto
Karoq je až překvapivě komfortní auto.
Autor: Škoda Auto
podvozek zvládá nerovnosti filtrovat velmi jemně a karoq se na nich příjemně zhoupne.
Autor: Škoda Auto
Podvozek tak působí velmi jistým dojmem, v zatáčkách Karoq drží pevně stopu a nenechá se rozhodit třeba nečekaným výmolem.
Autor: Škoda Auto
Místní silnice se pro nové SUV mladoboleslavské značky ukázaly být jako vhodný prubířský kámen, jelikož kvantitou děr a často prachbídnou kvalitou připomínají především středočeské okresní silnice.
Autor: Škoda Auto
Dobře se podařilo i odhlučnění turbodieselu, který neduní a nepřenáší vibrace.
Autor: Škoda Auto