Slovo like – ústřední motiv nového loga – má „rozehrát širokou hru v obsahovém pojetí“. Stačilo jen pár hodin od jeho oficiálního zveřejnění a záměr se stal skutečností.
ČTĚTE VÍCE: |
Podívejte se na výběr parodií, které vytvořili recesisté z sdružující se ve skupině OLOL na diskuzním serveru Okoun.cz. Větší výběr najdete v článkové fotogalerii, kam se dostanete po rozkliknutí obrázku.
Logo studia MarvilStudio Marvil se svoji podobou loga zvítězilo v konkurenci dalších pěti studií, které prošly do závěrečného kola výběrového řízení. ´ Nové logo od příštího roku nahradí používanou českou vlaječku na všech informačních a propagačních materiálech CzechTourismu, bude využíváno v kampaních pro turisty a objeví se na dárkových předmětech. Marvil v minulosti vytvořil například logotyp a vizuální styl Skupiny ČEZ nebo Lesů ČR. |