"Duchovním otcem" a vedoucím časopisu je herec a moderátor Jan Kraus a šéfredaktorkou Simona Matásková. Vydavatelem měsíčníku je mediálním dům Sanoma Media Praha.
"Není to časopis agresivně intelektuální ani v rytmu bulvárního hnoje. Je trochu bulvární pro ty, co si o sobě myslí, že jsou intelektuály, poněkud intelektuální pro lačné hltače bulváru," uvedl Jan Kraus, který má velký vliv na obsah magazínu. Časopis vychází v tištěném nákladu 80 000 výtisků a jeho zaváděcí cena je 49 korun.
Kraus není jediným časopisem, který se v poslední době nově objevil na stáncích. Počátkem listopadu byl na trh uveden ekonomický magazín Forbes v češtině, který chce českým čtenářům nabízet pohled na byznys jako umění.
ČTĚTE TAKÉ: |
Nový dvouměsíčník First Class, jehož první číslo vyšlo 11. listopadu, se zaměřuje na informace ze zákulisí vysokého byznysu a informuje o aktuálních a chystaných novinkách v luxusním segmentu z oblasti módy, designu, bydlení nebo gastronomie.
Od 8. listopadu vychází také nová magazínová řada s názvem Edice Dnes+, kterou vydává mediální skupina MAFRA. Magazíny jsou tematicky zaměřeny na oblasti životního stylu, kultury a volného času. První magazín této edice má název Partneři slavných.