Diskuze
Kamiony nevpustíme, brání se obce. Podívejte se, kam se tranzitní doprava už možná nedostane
Děkujeme za pochopení.
Tristní situace silniční dopravy je jedním z nejviditelnějších důsledků nepověšení zelených na větrníky!
Počet obětí na životech jde již do desítek, ne li do stovek!
No, jak řekl J. Soukup, hlavním důvodem zpoplatnění silnic první třídy je zajištění kšeftu pro firmu, vybírající mýto!
M. Sluka
"Na mnoha z nich je velmi malý provoz, mýto se nevybere, ale stát i tam musí zajistit kontrolu a má další provozní náklady,“ řekl LN Hromíř.
Pro přírodu, ví ten pan vůbec, jak funguje GPS?????
A vědí to starostové a diskutující???
Když mám v autě GPS jednotku, která každých pár minut posílá přes mobilní sítě informaci o mé aktuální poloze, tak nemůžu uhnout nikam mimo povolenou trasu. Protože systém se to okamžitě dozví a upozorní příslušné orgány.
Při jízdě z Blatné do Hněvkova, v protisměru počítám za těch 2-3 minuty 25 kamionů.... nepříjde mi to normální... nebezpečné předjíždění je tam běžné, křížky už tam jsou. Odmítám tam jezdit je to směr Písek.. tato část bude zpoplatněna ..a co se tím jako vyřeší sníží se ten počet a nebezpečnost ..jsem na ty kamiony už vysazená.... , ničí silnice, které se pak hradí z daní..a , že by toho zase ty velký krumlpy tolik zapaltily... navíc na to nejsou tyhle silnice také stavěny, ale ono je to prostě nejblíž Plzeň - ČB a směr rakousko tak se tam lidi třeba po...když čtu že v Kuřimi projede 25000 aut za den.. není to náhodou už apokalypsa ????
Zdaňte palivo! Zaveďte pro dopravu co nejvíc poplatků... A páni dopravci své zvýšené náklady (vstupy) promítnou do ceny dopravy. A páni obchodníci zase do ceny zboží. Jak prosté milý Watsone!. Zaplatí to zase lidičkové z Horní Dolní. Nikdo jiný totiž peníze našim nejvyšším nedává. Náš milý ministerský předseda nemůže zavést sektorovou daň pro banky, protože by svůj zvýšená ý náklad přenesly na své klienty. A dopravci a obchodníci své náklady nepřenesou? Cha, cha, cha...
A. Alda
Brzy dojde k tiché vzpouře obcí. Na silnice budou sypány ostré trojrozměrné křížky a pachatele nepůjde vypátrat, protože místní je budou krýt. To bude začátek rozpadu státu - ztráty síly ústřední moci.
Snad se mýlím.
S35t78a17n52i11s27l92a18v 31T60o56m93á27š
Jak tak koukám na tu mapu, hlavní slovo v zákazech kamionů zřejmě mají ekologičtí aktivisté, kteří kamiony vyhánějí do oblastí, kde se nejsou u moci
Není problém zatížit mýtným všechny veřejné silnice. Bude na opravy. Ostatně silnice rozbíjejí jenom náklaďáky a autobusy. Nepatrně se tím zvedne cena zboží.
V minulých letech utratila naše protinárodní banka 2 000 000 000 000 Kč jenom proto, aby vyvolala inflaci. Tedy zdražení zboží.
Když se to hýbe, zdaňte to, když se to ještě hýbe, regulujte to. Když se to přestane hýbat dotujte to. Ach jo. Úředník nic jiného vymyslet nedokáže.
S touhle vládou je děsně veselo. Dopravní infrastruktura na úrovni Bangladéše, ale frajeri v tom udělají ještě větší rotyku. Národní hospodářství přichází ročně o miliardy kvůli tomu, že přepravit zboží skrz Česko prostě nelze.