Odpadkář nepořádný, Bagážník zabíravý nebo Decibelář hlasitý – to jsou některá jména „mimozemšťanů“, kteří podle Českých drah obtěžují cestující ve vlacích. Charakteristiku osmi nešvarů, na které národní dopravce upozorňuje, najdete na webu privitejtemimozemstany.cz.
„Autorem kreativy je náš dlouhodobý partner studio Wunderman a samotnou mediální kampaň realizujeme standardně prostřednictvím agentury Médea, která zvítězila ve výběrovém řízení,“ řekl serveru Lidovky.cz mluvčí drah Radek Joklík. Vedle toho České dráhy v rámci kampaně umístí 630 plakátů do vlaků a také do firemních tiskovin.
„Vybrali jsme osm prohřešků, na které si naši cestující často stěžují,“ vysvětluje Martin Valkovič, ředitel odboru marketingu ČD. „Nejedná se o standardní kampaň, bude probíhat jen v našich vlacích a na internetu, hovoříme tak o ceně v řádu stovek tisíc korun,“ dodává Joklík.
ČTĚTE TAKÉ: |
Kampaň se podle něj zastává slušných zákazníků a má přispět k příjemnějšímu cestování. „Věřím, že tuto vtipnou formu přijmou lidé spíš, než upozornění od vlakového personálu nebo finanční postih třeba za kouření ve vlaku,“ dodává Valkovič.
Anketa
Líbí se vám nová kampaň Českých drah?