Promoční aktivity jsou podle průzkumu agentury Sales House hitem předvánočního období. Zboží, které průzkum sledoval, mělo v akci 38 procent prodejen Albert, 27 procent prodejen Tesco a 18 procent obchodů Globus.
ČTĚTE TAKÉ: |
Například oblast severní Moravy nabízí téměř třetinu sledovaných cen v akci (34 procent). Naopak nejmenší výskyt akčních cen je podle průzkumu v jižních a východních Čechách (pouze 19 a 16 procent).
Nejmarkantnější slevu v Česku nabízí Orion čokoláda na vaření (38 procent), těsně následovaná Coca-colou 2l (37,8 procenta). Podle průzkumu zaplatí spotřebitel za vzorový spotřební koš nejméně v Globusu, a to jak v akčních, tak v průměrných cenách.
VÝROBEK | PRŮMĚRNÁ SLEVA |
---|---|
Coca-Cola 2l PET | 38 % |
Gambrinus světlý 0,5l sklo | 18 % |
Hera 250g | 24 % |
Kinder Surprise | 28 % |
Orion čokoláda na vaření 100g | 38 % |