„KFC se omlouvá za nejasnosti způsobené informacemi na nedávno spuštěné webové stránce www.kfcrozvoz.cz. Rádi bychom využili této příležitosti, abychom napravili situaci a objasnili tuto naši službu,“ řekl pro server Marketing a Media Libor Hubík, marketingový ředitel KFC.
Internetová služba pod názvem Rozvoz online má zatím řadu „much“, které se dočkaly sarkastických reakcí na sociálních sítích. U nabízených menu zákazník zpočátku nevidí cenu. Ta se zobrazí až poté, co je ověřená dostupnost služby – v pilotní fázi projektu KFC nabízí tuto službu jen v některých částech Prahy. Všímavého zákazníka pak překvapí, že cena je výrazně vyšší, než jakou by za stejné jídlo zaplatil na pobočce. A to až o 30 procent. Celý problém detailně server Lidovky.cz popsal.
Například Kyblík classic na pobočce běžně dostupný za 199 korun vyjde v Rozvozu online a v rámci dopravy zdarma na 259 korun. Dvakrát větší porce vyjde v rámci nové služby dokonce o sto korun dráž. (Viz fotogalerie).
Omluvný poukaz na jídlo dostanou zákazníci, kteří si ze služby objednali mezi 1. a 6. červnem a cítí se být znevýhodněni. O náhradu musí požádat na e-mailuinfo@kfcrozvoz.cz.