Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Klausův Jakl nečekaně souhlasí s Havlem

Exprezident Václav Havel sklidil od ČSSD kritiku za to, že přirovnal výrobu v automobilce ke koncentračnímu táboru. Výroba automobilů pro to, aby měli lidé práci, je podle Havla stejně absurdní, jako by někdo obhajoval existenci koncentračních táborů tím, äby měli dozorci kde pracovat. Havla se však nečekaně zastal tajemník prezidenta Klause Ladislav Jakl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jony

21. 5. 2009 9:24
Dva magori promluvili.

Dva magori promluvili. V koncentraku se nevyrabely nadbytecne produkty kdyby to tak bylo tak by nemecka armada mela dostatek zbrani a vyhrala by valku.  To ze v koncetracich naucili i zida pracovat tak to bylo proto ze nemci meli vse praceschopne lidi v armade na fronte. Ve skodovackem koncentraku lide pracujou na takove lemply jako je Havel a Jakl.

0 0
možnosti

OK

21. 5. 2009 9:40
Re: Dva magori promluvili.

Hochu, hochu, je tezke nekomu neco vysvetlovat, kdyz nema na to, aby pochopil hloubku myslenky...

0 0
možnosti

idol

21. 5. 2009 9:06
Přirovnání automobilek ke koncentrákům je hloupé, ale ......

........ někomu se může líbit, což je např. u myxslitele typu presidentova poradce Jakla, pochopitelné!!Rv:-)

0 0
možnosti

x4all

21. 5. 2009 8:24
Jen kdyby to řekl někod z DS nebo NS, to by bylo...

Ukázkový případ, že svoboda slova je jen pro vyvolené. Pokud by tohle řekl někdo z DS nebo NS, to by bylo. Okamžitě by se spustil proud argumentů, že automobilky jsou užitečné, dávají lidem práci, zvyšují naší prosperitu atd. atd. atd. Když to řekne někdo spjatý s vládnoucí nomenklatůrou je to zajímavý názor k diskuzy.

0 0
možnosti

L

21. 5. 2009 8:29
Zadny proud argumentu - zatceni

Zadny proud argumentu by se nespustil. Recnik by byl okamzite zatcen, aby nemohl marit vysetrovani a nekolik dni by byl vyslychan. Neco by se na nej urcite naslo, napriklad popirani holokaustu, protoze v koncentraku se nevyrabela auta a on pry tvrdi ze ano (i kdyz netvrdi). a tak podobne.

0 0
možnosti

Emil

21. 5. 2009 8:05
ARBEIT MACHT FREI

PRACE OSVOBOZUJE a SVOBODA SE PLATI SROTOVNYM  nebo-li danemi, tzn. cim vyssi dane , tim vic svobody, proto podporujeme LS, protoze LS se rovna vyssi dane. Pokud jsem rekl neco spatne, necham se od dobytku ve snemovne rad poucit.

0 0
možnosti

Standa

21. 5. 2009 6:41
Krize

z nadvýroby je pouze produkt kapitalismu. V jistý čas se na trhu ocitne to co byllo připravováno pro výrobu a je toho na jednom místě více než trh dokáže pojmout, protože výrobci chtějí být první a utrhnout v zisku co jde. V Česku se tomu například napomáhá rušením linek MHD nebo železničních spojů ve prospěch rozšířování spotřeby automobilů.

0 0
možnosti

badaxe

21. 5. 2009 6:54
Re: Krize

Obávám se že si pletete příčinu a následek. Pokud jezdí vlak prázdný protože lístek je drahý (třeba autobus je na stejné trati normálně levnější prakticky vždy) pak logicky dojde k jeho zrušení, to že řada lidí si spočte že u běžného auta je jízda ve dvou levnější než vlakem s tím že dojedu kam potřebuju a ne že skončím kdesi na ušmudlaném nádraží, odkud se musím dopravit do místa kam potřebuji nějakou další cestou (na to rádi nadšenci zapomínají) a že když skončím mohu odjet a ne čekat opět vede k tomu že vlak nepoužijí. Po pravdě když cena MHD je kolem 12,- za jízdenku, leckomu se vyplatí jet autem než by čekal na městské vzdálenosti to vyjde za podobnou cenu (půl litru benzínu je asi tak stejně) a opět je to pohodlnější. Takže problém není v tom že se něco ruší, je v tom že lidé se chovají tak jak jim to lépe vyhovuje, za pohodlí vlastní dopravy si prostě připlatí. Jestli je aut víc než trh dokáže pojmout, to je problém spíše automobilek, než spotřebitelů. A po pravdě kapitalismus má jistě řadu nevýhod, ale bolševické "řízené hospodářství" jich mělo značně více.

0 0
možnosti

Vladimír Ilič

21. 5. 2009 2:39
Zajímavý a nečekaný souhlas ...

Soudruh Klausův Jakl, to je ten soudruh , co před prezidentskou volbou se radil se soudruhem poradcem Šloufem. Něco prý slavili. Pak zas soudruh něco prohlašoval, že není z opice. To je přece jasné ?? Na hradě nemohou být přece opičáci. A teď zase souhlasí se soudruhem disidentem Havlem. Jestli oni také nejednali o těch eurodisidentech ??? Nebo jestli nebudou náhodou  k tomu 20.výročí Sametové revoluce psát nějaké Poučení z krizového vývoje ve straně a ve společnosti ?? Soudruh Šlouf, Jakl, Havel a snad i další ... No zase bude rušno.. Je třeba zase udělat nějaké dohody..(Y)     Rv     (Y)

0 0
možnosti

Delam Sikozy

21. 5. 2009 7:02
Re: Zajímavý a nečekaný souhlas ...

Iljiči, Ijiči obávám se, že jste zmotal Jakla, Weigela a Hájka v jednu trojjedinou bytost. To je skoro jako poplést si Evu Holubovou s Davidem Černým a Václavem Marhoulem :-)

0 0
možnosti

hnedka

21. 5. 2009 2:11
hmm

Kdyz ten pan nemluvi o evoluci, tak z nej obvykle padaji rozumne nazory. S clankem naprosto souhlasim.

0 0
možnosti

Mišák

21. 5. 2009 2:08
Více aut pracujícím!

Paroubek vidí, že aut je pořád mezi všeholidem málo, málo je tedy i lidí, kteří je montují. Šrotovné za každou cenu, to vytrhne bídu z paty nuzákům! No nedejte tomu šroťákovi hlasy ve volbách... A až si pak stejně to autíčko ani se šrotovným nebudete moci dovolit, Paroubek vám to vysvětlí - "kdo z vás to má".

0 0
možnosti

Emil

21. 5. 2009 2:05
SKORO JAK V DAVOSU

Pripadam si trochu jak ve skolce pobliz VSE. Obvzlast Kohout s tim, co zaslech v jistych kruzich, me uplne dorazil.

0 0
možnosti

No toto

20. 5. 2009 22:50
Lucerna

Ja mit prachy za pul Lucerny, prijmy z 12 let prezidentovani, mit dozivotni rentu v radu desitek tisic, a byt tak tezce za vodou, tak taky vedu reci o tom, co je mi do nejakych delniku, co chteji praci... to se to keca... sasek pocmarany a ze to neni treba tolik aut? No neni. Muze byt mene! A taky muze byt mene rohliku! Proc je tolik rohliku! Lidi muzou zrat mene a jezdit mene! Vseho muze byt mene! Vseho je nadprodukc,e na co se podivam. Tulpasove! Paka! Jakl i Havel! A nejvetsi nadprodukce je nadprodukce zbytecnych politiku!

0 0
možnosti

ctenarvk

20. 5. 2009 23:12
Re: Lucerna

Problem neni v tom, ze muze byt mene rohliku. Problem je v tom, ze je snaha vyrabet vice "rohliku" nez je potreba (nez jaka je kupni sila obyvatel)  a soucasne tuto vyrobu dotovat od jinud (napr. z vyroby masla).

0 0
možnosti