22. listopadu 2013 6:00 Lidovky.cz > Byznys > Auto

Škodovka kompletně změní vzhled svých prodejen. Do dvou let

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 4Diskuse
Prodejna Škoda Auto v novém designu | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Prodejna Škoda Auto v novém designu | foto: Škoda Auto

PRAHA Automobilka Škoda Auto kompletně přebuduje vzhled své prodejní sítě. Do roku 2015 bude nově vypadat všech 5300 prodejen po celém světě. Oznámili to zástupci automobilky na tiskové konferenci.

Celkové uspořádání autosalonů má působit mladším a dynamičtějším dojmem. Stavebními kameny jsou moderní architektura, komunikační plochy na fasádě budov se zlepšenou viditelností a změněné uspořádání prodejních prostor.

Náklady budou hradit prodejci sami

Nyní v novém konceptu funguje celosvětově 55 obchodních míst, z toho sedm v ČR. Do konce letošního roku jich má být v Česku 11. Výdaje na přestavbu autosalonu si bude každý prodejce hradit sám. Škoda zajistila přípravu konceptu a vybrala dodavatele, což přineslo snížení ceny a zachování standardu kvality.

Budovy showroomů jsou založené na modulárním konceptu, který se má uplatnit u velkých i malých provozoven. Vnějšímu uspořádání dominuje prosklené průčelí, zelený vstupní portál, komunikační stěna a stěna s logem Škoda.

Čekací zóna i komunikační stěna

Vevnitř bude zákazníka vítat další komunikační stěna, která bude pozadím pro aktuální model značky, následuje čekací zóna a konfigurátor vozů. Nově koncipované jsou pracoviště prodejců a servisních poradců. Základní barvou interiéru je bílá, světle zelená a přírodní dřevo.

"V posledních letech jsme masivně investovali do modernizace a rozšiřování naší modelové řady. Nový vzhled našich obchodních míst teď vytvoří ideální rámec pro prezentaci našich vozů zákazníkům," uvedl marketingový ředitel pro ČR Václav Koucký.

V roce 2011 zavedla Škoda nový firemní design. Jeho součástí je přepracované logo s motivem okřídleného šípu, světlejší barvy a nový typ písma. Škoda v současnosti nabízí sedm modelových řad. V jejich rámci letos představila osm nových nebo přepracovaných modelů. Za deset měsíců prodala přes 600 000 aut. Do roku 2018 chce ročně prodávat nejméně 1,5 milionu vozů.

Lidovky.cz, ČTK
  • 4Diskuse