Diskuze
Krach železniční superzakázky. České dráhy ruší drahý tendr na zabezpečení vlaků
Děkujeme za pochopení.
J. Svoboda 169
Ministerstvo dopravy za ANO předvádí, co ANO dovede.
Mýto na dálnicích pryč, tendr na zabezpečení vlaků pryč a k tomu 4 km dostavěných dálnic.
Sakra, ten Babiš a jeho tým maká :o)
Pěkný den.
J66o31s12e53f 69K39u43c53i80r37e33k
Vybaveni jednoho stroje stoji pres pul milionu EUR. Zda se mi ze se jedna o dosti prehnanou cenu. Jen pro zajimavost. ICE 3 Baureihe 407 dve koncove jednotky, 6 vagonu v delce 242 metru a 460 mist pro cestujici stoji 33 milionu EUR. ICE 3 nema hnaci stroj jako obvykle, hnaci jednotky jsou umistene v napravach jednotlivych vagonu.
Pane neplette ICE3 ( vozidla predposlednej generácie) s vozidlami CD, kde velká väcsina pochadza z prelomu rokov 1970-80 t.j. technologicky su 30-40 rokov za technologiou v ICE3. U nás od roku 1990 nastal takmer 20 rocny vypadok, záhranicne lokomotivy a supravy boli pre CD nekompatibilne a domaci vyrobca bol na lopatkách ( alebo uz len v lexikonoch - CKD), takze sa nic nerobilo. Dnes vybavit 40-50 rocne vozidla modernou technikou sa rovná takmer novostavbe - velmi dobre vieme, ze dnes ani za 2-3 mil € nie je mozne postavit ani najjednoduchsiu lokomotivu.
Prokope ETCS je evropský zabezpečovací systém. Nedávno jste pindal, že žádný takový není.
Nejspíš se eisenboňáci domnívají, že to bude časem levnější, případně, že rozhodující čunitelé už budou v penzi nebo u jiného koryta.
Pokud by to nezrušili, tak byste ječel o Černé Díře.
Samozřejmě, že to časem bude levnější, protože vzroste počet výrobců.